Diane 35

1. Data: 2000-03-03 16:08:30

Temat: Diane 35
Od: "Robert" <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna tego uzywa jako pierwszego srodka antykoncepcyjnego, czy
ktos wie
cos na temat tego srodka (powiklania opisane w ulotce do niego wygladaja
groznie). Bede
wdzieczny rowniez za opinie o jego skutecznosci, ile cykli potrzeba aby
zaczal skutecznie dzialac (czy pierwszy w terapii hormonalnej wystarczy?)

pozdrawiam

robert

2. Data: 2000-03-03 22:36:22

Temat: Odp: Diane 35
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert <r...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2sRv4.27186$W...@n...tpnet.pl...
> [...]
> wdzieczny rowniez za opinie o jego skutecznosci, ile cykli potrzeba aby
> zaczal skutecznie dzialac (czy pierwszy w terapii hormonalnej wystarczy?)

Diane jest skuteczne od pierwszego dnia przyjmowania, zakladajac, ze byl to
pierwszy dzien okresu. O reszte trzeba pytac ginekologa, ktory cos wie o
pacjentce ( chodzi mi o wskazania do stosowania tej, a nie innej pigulki u
konkretnej osoby ).
Pozdrawiam,
SG

Ostry dyżur