Diane 35

11. Data: 2003-09-07 15:44:50

Temat: Re: skutki uboczne
Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nann" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
news:Xns93EC94353FA42nannwppl@193.110.122.80...

> Moj lekarz twierdzi ze Diane mozna brac latami jesli sie ja dobrze
toleruje.

brałam kilka lat i było super. żona mojego ówczesnego ginekologa też brała
długo, ale teraz po dwóch ciążach (4 lata) mój obecny ginekolog nie chciał
mi tego przepisać, bo powiedział, że jest to lek o którym się zaczęło dużo
dyskutować, a on nie lubi podawać leków, w stosunku do których jest trochę
wątpliwości
pozdrawiam
dorota