Dieta 13 dni

21. Data: 2002-05-15 14:52:15

Temat: Re: Dieta 13 dni
Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dyskusja zaczela sie od zgubienia konkretnie trzech kg w trzy dni
> a ze mozna tak w ogole to wiem
> sa tacy co gubia po 100 i zyja
> magda

U mnie przy ok 90 kg kiedy rano przed śniadaniem ważę się na cyfrowej wadze
wahania sięgają nawet 2 kg w przeciągu 24 godzin. Nie ma mowy o odwodnieniu.
Dlatego pytałem o zawartość błonnika w pożywieniu.
Średnia waga z ostatnich np 7 dni u mnie się nie zmienia zbyt wiele.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777
j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl

22. Data: 2002-05-15 14:59:49

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magdaz <z...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abtru0$evj$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości

> a propos: czy zgubic 3 kg tluszczu w 3 dni mozna na Montignac'u czy na
> Optymalnej???

Na optymalnej nie można.

Karolina

23. Data: 2002-05-15 15:00:51

Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wadze
> odwodnieniu.
>
> z tym akurat sie zgadzam i dlatego powszechnie wiadomo, ze nalezy sie
wazyc
> nie czesciej niz raz na tydzien o stalej porze.
> magda

Niiii, lepiej codziennie i wstawić wyniki do excela, następnie poprowadzić
średnią i zrobić sobie wykresik. W ten sposób unika się wpływu wahań ilości
zawartości przewodu pokarmowego oraz chwilowego odwodnienia.
Heheh

PS Pewnie sobie pomyślą, że żartowałem... :-)

24. Data: 2002-05-15 15:24:09

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "magdaz" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> Nie jestem zazdrosna. Nie mam powodu.
> Poprostu nie jest normalne tyle chudnac w tak krotkim czasie.
> Takze albo ubylo mu na wadze kosztem wody, albo beztluszczowej masy ciala.
> Poza tym na przestrzenie 3 dni nie da sie stwierdzic czy to jest 3 kg, czy
> tez nie bo organizm jest w szoku po rozpoczeciu tak naglego odchudzania, i
> np. za pol dnia ta waga moze wygladac zupelnie inaczej, kwestia tego co
> jadl, pil o jakiej porze, etc.
> I nie zniechecam go do odchudzania, uwazam tylko ze powinien to robic z
> [...]

oczywiscie, ze nie ubylo mu trzech kg tluszczu bo to niemozliwe, a z drugiej
strony jak ktos ma nadwage powiedzmy 20 kg to raczej niemozliwe, zeby na
diecie chudnal 0,5 kg na tydzien. Przy jakiejkolwiek diecie odchudzajacej
jego organizm pozbywa sie najpierw wody i zapasow zgromadzonych w jelitach
(i stad to chudniecie na przestrzeni 3 dnia) a dopiero po jakims czasie
spala sie co innego.
A co do odchudzania z glowa. Wydaje mi sie , ze swietnie ze cokolwiek z tym
robi, zawsze to zdrowsze niz chorobliwa nadwaga.
pozdr
magda

25. Data: 2002-05-15 15:45:32

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości

> Użytkownik "magdaz" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> drugiej
>
> Oczywiscie ze mozliwe, to tylko kwestia wyboru odpowiedniej diety.

> tym
>
> Nie zgadzam sie.
> Po pierwsze nie jest to zdrowsze, po drugie bardziej niz nadwaga boli
> powracajacy efekt jojo.

efekt jojo wraca nie dlatego, ze sie zaczyna normalnie jesc, ALE DLATEGO, ZE
powraca sie do starych nawykow zywieniowych.
a propos: czy zgubic 3 kg tluszczu w 3 dni mozna na Montignac'u czy na
Optymalnej??? czy moze posiadlas jeszcze inny sekret chudniecia?
oczywiscie nie zdradzaj mi go tylko najpierw opatentuj.
magda

26. Data: 2002-05-15 15:52:22

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2002-05-15 16:01:22

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

28. Data: 2002-05-15 16:08:26

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawartości przewodu pokarmowego oraz chwilowego odwodnienia.
> Heheh
>
> PS Pewnie sobie pomyślą, że żartowałem... :-)

no ja tego powaznie nie traktuje
magda

29. Data: 2002-05-15 16:09:03

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik magdaz <z...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:abtru0$evj$...@n...tpi.pl...

> wiadomości

> Na optymalnej nie można.

za malo tluszczu zeby zatluscic jelitka???
magda

30. Data: 2002-05-15 17:16:37

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magdaz <z...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abtta2$st9$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Karolina" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> za malo tluszczu zeby zatluscic jelitka???
> magda

1 gram tłuszczu to 9kcal, 3000 gram to 27000kcal. Jeżeli potrafisz tyle
spalić w ciągu trzech dni, to super :-)
A co do zatłuszczania jelitek, to przecież tłuszcz uwalniany z tkanki
tłuszczowej do nich nie trafia.

Karolina

cambrigde
Beatka z Myślenic........