Dieta Optymalna-pytanie

41. Data: 2004-12-04 21:30:11

Temat: Re: Dieta Optymalna-pytanie
Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dana" <d...@a...pl> wrote in message
news:5d7a.00001557.41b1f4cc@newsgate.onet.pl...

> Ehhh, jeszcze do tego trzeba wziasc pod uwage czas, forme, stan i wiele
> roznych
> rzeczy ( widocznych i niewidocznych )

ahas,a to co wymienilas to nie sa czynniki wplywajace na organizm???

> No wlasnie, jak sprawdzic wplyw pokarmu na nasz organizm?
> Zakladajac, ze ksztaltuje sie do ktoregos tam roku zycia (19-25)to pozniej
> juz
> zaczynaja sie wplywy ( korzystne i niekorzystne)

heh, ale nadal ksztaltuja stan organizmu........

> Zalezy jak na to patrzec, moze ma, a moze nie.
> Jedni pod wplywem alkoholu staja sie agresywni, inni zalosni, ktos inny
> wesoly.
> Co wplywa na ich stan psychiczny?

ano kazdy reaguje na alkohol indywidualnie, tylko ja nie rouzmiem jaki
zwiazek ma nasza rozmowa z wplywem chorob na stan psychiczny i do tego
wszystkiego ma rekacja na alkohol???

eulalka

42. Data: 2004-12-05 11:14:52

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ahas,a to co wymienilas to nie sa czynniki wplywajace na organizm???

Pewnie, ze tak, ale mysle o juz rozwinietym ( uksztaltowanym)organizmie
ludzkim, w ktorym zmiany zachodza przez cale zycie, a nawet tuz po smierci.

> heh, ale nadal ksztaltuja stan organizmu........

Mozna to i tak nazwac. Powiedzmy ze pierwotny stan ulega naturalnym wplywom.
Procesy, ktore w nas zachodza maja rozne tempo, ale zmierzaja do jednego, czyli
konca.

> ano kazdy reaguje na alkohol indywidualnie, tylko ja nie rouzmiem jaki
> zwiazek ma nasza rozmowa z wplywem chorob na stan psychiczny i do tego
> wszystkiego ma rekacja na alkohol???
>

> eulalka

Jezeli 4 osoby zjedza winogrona z jednej kisci i okaze sie, ze tylko jedna
osoba sie zatruje, to tez powiemy ze jest to sprawa indywidualna?

Znasz pojecie zespol napiecia przedmiesiaczkowego, menopauza, andropauza, czyz
one nie maja wplywu na psychike?
A co powiesz o bolu, jeden bedzie cierpial po cichutku, ze lzami w oczach, a
inny wykonczy swoich bliskich (agresja spowodowana bolem) Rozne sa reakcje na
bol, tak jak i na alkohol. Jedni po kieliszku moga wyladowac w kiblu,inni po
flaszce nie koncza w kiblu.

pozdro Dana

43. Data: 2004-12-05 22:09:25

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dana" <d...@a...pl> wrote in message

> [...]
> wplywom.
> Procesy, ktore w nas zachodza maja rozne tempo, ale zmierzaja do jednego,

no wlasnie ale kazdy czynnik, ktory wplywa powoduje zmiane, na tym polega
wplyw, tak?
ksztaltujac niejako stan w jakim znajduje sie organizm, tak?

> Jezeli 4 osoby zjedza winogrona z jednej kisci i okaze sie, ze tylko jedna
> osoba sie zatruje, to tez powiemy ze jest to sprawa indywidualna?

ocywiscie:-)

> Znasz pojecie zespol napiecia przedmiesiaczkowego, menopauza, andropauza,
> czyz
> one nie maja wplywu na psychike?

alez oczywiscie ze maja,
tale o przeciez ty zamiescilas artykul z pytaniem o to czy zmiana diety
wplywa na stan psychiczny??
a caly czas trzymasz sie chorob wplywajacych na stan psychiczny???
a menopauza ma jakikolwiek zwiazek z dieta???
staram sie zlapac logike twojej wypowiedzie ale jest to naprawde ciezkie

> [...]
> na
> bol, tak jak i na alkohol. Jedni po kieliszku moga wyladowac w kiblu,inni

no swietnie napisalam to w krotszej wersji pare akapitow temu
nie wiem co w koncu starasz sie powiedziec?
dieta glownie wplywa na psychike??? powodujac stany lekowe, apatie,
depresje?
choroby fizyczne wplywaja na psychike?
psychika wplywa na stan fizyczny?
bo juz nie wiem......

eulalka

44. Data: 2004-12-06 08:43:25

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:coq5gc$1u44$1@mamut1.aster.pl...

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> IMHO potzrebna jest inteligencja emocjonalna:-)

a imho roztropnośC .przy doborze pokarmów raczej kierujemy sie
wiedzą,madroscia ,zdrowym rozsadkiem,instynktem ,a nie emocjami.jesli
emocjami to swiadczy to o zaburzeniach emocjnalnych i o niczym wiecej

45. Data: 2004-12-06 15:37:33

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem co w koncu starasz sie powiedziec?
> dieta glownie wplywa na psychike??? powodujac stany lekowe, apatie,

No, musze przyznac, ze mam calkowicie namieszane w mojej biednej starej glowie.
Sama juz nie wiem, czy pozywienie ma wplyw na nasze zdrowie, czy psychika.
Wszystko mozliwe, ze chorujemy, poniewaz tego chcemy (indywidualne podejscie do
zycia). Czy chora tarczyca moze nas zaprowadzic do wariatkowa, czy tez psychika
wywoluje choroby tarczycy.

Poddajeeeeeeeeeeee sie

pozdro Dana

46. Data: 2004-12-06 20:10:17

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podejscie do
> zycia). Czy chora tarczyca moze nas zaprowadzic do wariatkowa, czy tez

To jak ja, z moją żoną. Kochamy się i nikt nie wie za co....

47. Data: 2004-12-06 20:21:34

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "dana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> To jak ja, z moją żoną. Kochamy się i nikt nie wie za co....

może za pieniądze????

48. Data: 2004-12-07 15:58:49

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "dana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> To jak ja, z moją żoną. Kochamy się i nikt nie wie za co....

Jacusiuplacusiu
czy piszac "nikt" masz na mysli otoczenie, ktore nie moze zrozumiec za co sie
kochacie, czy tez wy sami tego nie wiecie.
he he he

pozdro Dana

gdzie dieta bezbiałkowa
Chudnij z olowkiem na gazeta.pl :->
czy można stosować dietę kopenhaską w bardzo wczesnej ciąży?
MERIDIA?
Super sprawa