Dieta optymalna

1. Data: 2002-08-10 13:32:58

Temat: Dieta optymalna
Od: "Kornik" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zawdrowalem na forum o cukrzycy a tam WIELKA dyskusja wlasnie o tej
diecie. "Sympatykow" DO nazywa sie sekciarzami :-) Ja nigdy nie slyszalem o
tej diecie a w necie trafiam na same forum o tej diecie a nie moge znalezc
na czym ona polega a ksiazek nie mam zamiaru kupowc. Jezeli ktos moglby
podeslac mi odpowiedni link to bede wdzieczny.

PS. Czy ta dieta pomogla komus c cukrzyca insulinozalezna ?

pozdrawiam
Kornik

2. Data: 2002-08-10 14:19:29

Temat: Re: Dieta optymalna
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kornik" <k...@W...pl> napisał w wiadomości

> Jezeli ktos moglby
> podeslac mi odpowiedni link to bede wdzieczny.

Wyszukiwarka interii wyrzuca jako 3 pierwsze adresy -
http://ikoiko.republika.pl/ , http://optymaln.republika.pl/ ,
http://republika.pl/dieta__optymalna/

> PS. Czy ta dieta pomogla komus c cukrzyca insulinozalezna

Sądzę, ze powinienes zapytac raczej na jakies grupie typu pl.misc.dieta lub
pl.misc.paranauki poniewaz ta dieta jest niechętnie uznawana przez
srodowisko lekarzy

HaNkA

3. Data: 2002-08-11 07:42:02

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Sądzę, ze powinienes zapytac raczej na jakies grupie typu pl.misc.dieta lub
> pl.misc.paranauki poniewaz ta dieta jest niechętnie uznawana przez

a skad ta niechec????
pomijajac oczywiscie fakt ,ze to sekciarze:)

4. Data: 2002-08-11 08:09:47

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a skad ta niechec????
> pomijajac oczywiscie fakt ,ze to sekciarze:)

dieta optymalna daje dobre skutki opracował ją lekarz Kwaśniewski radze wydać
te 25 zł na książke i poczytać otym wielu ludzią pomogło

5. Data: 2002-08-11 13:59:17

Od: "Kornik" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...

I tyle mi wystarczy :-) Ten Kwasniewski jest doktorem medycyny czy moze
jakiejs "paranauki" ?

Kornik

6. Data: 2002-08-11 19:05:58

Od: "Marek Li" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> w artykule
news:5606.00000c6c.3d56154a@newsgate.onet.pl pisze...

Tieta bogatobiałkowa, a taką ona jest nie pomoże nic w cukrzycy. No może
poza przyspieszeniem postępu nefropatii?

Brak rzetelnych wyników badań.

Marek Li

7. Data: 2002-08-11 21:28:25

Od: "Kornik" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tieta bogatobiałkowa, a taką ona jest nie pomoże nic w cukrzycy. No może
> poza przyspieszeniem postępu nefropatii?

Po krotkiej lekturze tych stron i tez tego doktorka mozna dojsc do wniosku
ze cale zlo w organizmie powoduje insulina !!!

Kornik

8. Data: 2002-08-12 07:51:12

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po krotkiej lekturze tych stron i tez tego doktorka mozna dojsc do wniosku
> ze cale zlo w organizmie powoduje insulina !!!

a ja odnioslem wrazenie ze całe zło w organizmie powoduje ogolnoswiatowy spisek
lekarzy bedacych na usługach koncernów farmaceutycznych i spozywczych :)

9. Data: 2002-08-12 10:13:44

Od: "Marek Li" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> w artykule
news:31e1.00000043.3d5768ef@newsgate.onet.pl pisze...

No może

No niewątpliwie w nadmiarze ma swoje negatywne strony: rozwój miażdzycy
(?), nowotworzenie (?), być może i przyspieszenie rozwoju neuropatii
cukrzycowej. Ale ogólnie to jednak nie ma wątpliwości, że jest w
niektórych przypadkach absolutnie niezbędna, a w DM1 u wszystkich.

> a ja odnioslem wrazenie ze całe zło w organizmie powoduje
ogolnoswiatowy spisek
> lekarzy bedacych na usługach koncernów farmaceutycznych i spozywczych
:)

Wydaje mi się, że chyba raczej niekoniecznie;-)

Marek Li

10. Data: 2002-08-12 10:29:04

Od: "Kornik" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

> a ja odnioslem wrazenie ze całe zło w organizmie powoduje ogolnoswiatowy
spisek
> lekarzy bedacych na usługach koncernów farmaceutycznych i spozywczych

FAKT :-) brakuje jeszcze tylko zydostwa i masonow :-))))))))))))))))))))))

ból
Dobry dermatolog - trądzik
Glukometr - poszukuje
regularne przyjmowanie pigulek