Dipy, sosy do kanapek.

1. Data: 2003-10-28 18:56:16

Temat: Dipy, sosy do kanapek.
Od: "topek" <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zaczela sie w koncu szkola i czlowiek w ramach oszczednosci chcialby
zabierac self made kanapki na uni. Niestety, na sama mysl, ze znow wciagne
sucha kanapke/bule z wedlina czy serem robi mi sie slabo. Na uczelni w
kafejce sa takie dobre kanapki z sosami wszelakimi. Swieza bulka, dobry
zolty ser, wedlina, jakas salata i wlasnie dobry sos(dip?) i od razu 2 klasy
wyzej. Czy drodzy grupowicze moga polecic jakies sosy do kanapek? Stosowalem
tatarski, ale ilez mozna? Ketchup... hmmm troche nie bardzo. Pliz poradzcie
:)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna

1. Data: 2003-10-28 20:34:17

Temat: Re: Dipy, sosy do kanapek.
Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

topek wrote:

> Czy drodzy grupowicze moga polecic jakies sosy do kanapek? Stosowalem
> tatarski, ale ilez mozna? Ketchup... hmmm troche nie bardzo. Pliz poradzcie
> :)

aiwar jest swietny do kanapek, ja kupuje firmy: rolnik z feta

wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-10-29 07:31:36

Temat: Bylo sosy do kanapek sa inne dodatki
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musztarda
Chrzan z majonezem
Kapusta kwaszona - wkladalam do kanapek dziciom do szkoly, rewelacja
Ogorki konserwowe
Ogorki w plastrach - robione wlasnorecznie wg przepisu Magdy B. lub kupione w
sklepie produkcja Rolnik sprzedawane pod nazwa Ogorki kanapkowe
Cykoria + kleks majonezu
Oczywiscie do wiekszosci kanapek obowiazkowo salata lodowa i kleks majonezu.
Kanapki z majonezem nalezy zawinac w filie aluminiowa.

1. Data: 2003-10-29 09:25:55

Temat: Re: Bylo sosy do kanapek sa inne dodatki
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Ulka:
> Oczywiscie do wiekszosci kanapek obowiazkowo salata lodowa i kleks majonezu.
nie obowiązkowo. Co wy tak ciągle z tym majonezem? Przecier pomidorowy,
pasta papryczna, pasta papryczna zmieszana z przecierem i szczypta
kuminu do tego. Parę plasterków cebule też czyni cuda smakowe, ale dla
otoczenia można być lekko nieznośnym.

> Kanapki z majonezem nalezy zawinac w filie aluminiowa.

ze względów energetycznych to trochę przesada. Folia plastikowa
wystarczy. Ja używam pojemników Tupperware lub kompatybilnych i żadnego
dodatkowego opakowania i jakoś się nie rozwala.

Waldek

1. Data: 2003-10-29 10:46:21

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie obowiązkowo. Co wy tak ciągle z tym majonezem?

Bo jest najlepszy :) Z nim nawet podeszwa smakuje - nie slyszales?

> ze względów energetycznych to trochę przesada. Folia plastikowa
> wystarczy. Ja używam pojemników Tupperware lub kompatybilnych i żadnego

Ze wzgledow, zeby nie poplamic zawartosci plecaka. Jak znam zycie, i troche wlasne
dzieci, to z zadnymi pojemnikami do szkoly ani na uczelnie nie pojda.

1. Data: 2003-10-29 12:40:59

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Ulka:

> Bo jest najlepszy :) Z nim nawet podeszwa smakuje - nie slyszales?

a skarpety zamiast sera?

> Ze wzgledow, zeby nie poplamic zawartosci plecaka. Jak znam zycie, i troche wlasne
> dzieci, to z zadnymi pojemnikami do szkoly ani na uczelnie nie pojda.

jak znam moje dzieci, to pójdą, bo chodzą. Kwestia przyzwyczajenia.

Waldek

1. Data: 2003-10-29 15:49:12

Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topek" <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Stosowalem
> tatarski, ale ilez mozna? Ketchup... hmmm troche nie bardzo. Pliz

a co robisz zeby Ci ten sosik nie rozmoczyl pieczywa??

pozdro. afa

1. Data: 2003-10-30 07:03:33

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co robisz zeby Ci ten sosik nie rozmoczyl pieczywa??

Kolejnosc nastepujaca: pieczywo, wedlina, salata najlepiej lodowa, sos (wplywa
pomiedzy zawiniecia salaty), ser zolty, pieczywo.

1. Data: 2003-10-30 07:05:07

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak znam moje dzieci, to pójdą, bo chodzą. Kwestia przyzwyczajenia.

Tu sie zgadzam, ale trzeba przyzwyczajac od malego.

fruzelina
ziarno pszenicy - co z niego?
czym nasaczyc ciasto?
krokiety