Dla Moniki

1. Data: 2002-03-27 12:15:36

Temat: Re: Dla Moniki
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "filut" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a7pauo$1ke$1@news.tpi.pl...
> Dodalam do katalogu dla Moniki trzy wzorki z czterech por roku. >

A ja jak sęp te wzorki sobie ściągnęłam. Tylko czemu trzy? :-( Ja poproszę
jeszcze czwarty.
Gocha

1. Data: 2002-03-27 12:26:32

Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "filut" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >
> A ja jak sęp te wzorki sobie ściągnęłam. Tylko czemu trzy? :-( Ja poproszę
> jeszcze czwarty.
> Gocha

Czwarty jest wlasnie w najnowszym Kramie z robotkami - moge zeskanowac i
podeslac na serwerek, jak wroce do domq.
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-03-27 18:38:30

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> :

> W lecie kupowalam we Wroclawiu kanwe w domu towarowym w Rynku, tylko
> wyleciala mi z glowy jego nazwa (to skleroza), ale chodzi mi o ten
> najstarszy dom towarowy w Rynku (z czasow gdy byl pedet i ...).

Hmm, moze chodzilo Ci na przyklad o Kameleon ? :) Tak sobie mowie, bo ja
nie wiem jak bylo we Wroclawiu kiedys tam, tylko ze dzisiaj przypadkiem
wracajac od dentysty wstapilam do Kameleonu tak podejrzewajac, ze moze maja
tam pasmanterie :) Podejrzenia okazaly sie sluszne, niestety pasmanteria
nie ma wyboru przynajmniej w tym temacie jaki mnie dziisaj interesowal (tj.
kawna i mulina). Przy okazji tez znalazlam w Kameleonie dwa stosika z
tkaninami, niestety kanwy tam nie mieli :) Jutro jade na Zielinskiego :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-03-27 18:39:54

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Ula Głuszek" <u...@g...pl> :

> Kanwe Aidy (Aidopodobne rowniez) widzialam jeszcze w sklepie o nazwie
> KANWA na ul. Piotra Skargi, ale cen nie panietam, kanwe sztywna od
> obrazkow kupila w DT REMONA chyba 22zl/mb, ale najbardziej podobaly mi
> sie kanwy w tej pasmanterii kolo Zielinskiego

Mi sie w ogole ta pasmanteria najbardziej podoba :) Z pewnoscia bede tam
kupowala wszystko co tylko beda mieli a ja bede potrzebowala :) No chyba ze
przypadkiem znajde cos ciekawego. Musze jeszcze zajrzec na Trzebnicka, bo
Kinga wspominala, ze widziala tam cos z autobusu :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-27 20:48:02

Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@o...pl> napisał(a):
> Czwarty jest wlasnie w najnowszym Kramie z robotkami - moge zeskanowac i
> podeslac na serwerek, jak wroce do domq.

Wiosna jest juz na serwerq - katalog "dla Moniki".
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-03-28 07:04:53

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje bardzo, kłaniam się nisko.
Gocha
Użytkownik "AtaBe" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wiosna jest juz na serwerq - katalog "dla Moniki".
> Pozdrawiam serdecznie,
> BeAta

niebieskie kwiatki
cos nowego znalazlam