"Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."

91. Data: 2012-07-26 13:17:30

Temat: Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jul 2012 19:15:57 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> [...]
twa-najtansza-jest-rodzina-bez-dzieci,wid,14355125,w
iadomosc.html

> skad wiesz?

Ty naprawdę myślisz, że jak mieszkam w Polsce i w USIech nie byłam, to nie
wiem?
Żałosne.

> a co wiesz o amerykanskich kredytach?

I zarobkach.

Chcesz w jednym zdaniu?
:->

--
XL

92. Data: 2012-07-26 13:19:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jul 2012 07:40:06 +0200, Ed napisał(a):

twa-najtansza-jest-rodzina-bez-dzieci,wid,14355125,w
iadomosc.html

> Szok! Doprawdy nie wiem, co Cię tu jeszcze trzyma.
> W dodatku to tylko 2 km ;>

Też się zastanawiam. zapewne ewa oczekuje od każdego właściciela knajpy
*(czyt. przedsiębiorcy), żeby utrzymywał specjalną ofertę na wszelki
wypadek, gdyby ona zechciała przyjść. No i te bezpłatne place zabaw niech
też on utrzymuje... NO bo kto, jak nie prywaciarz?
:-]
--
XL

93. Data: 2012-07-26 13:20:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jul 2012 08:21:08 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Może to raczej omc babcia szuka.

Myślę, ze wyjaśniłąm dokładnie - wczytaj się ile sił w odpowiedź dla medei.
Powinnaś być usatysfakcjonowana.

--
XL

94. Data: 2012-07-26 13:21:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jul 2012 10:09:06 +0200, Ed napisał(a):

> Chyba tylko dla Ciebie, bo Medea dość jasno określiła się już w sprawie
> kiełbasy.

Powinna być za darmo i w ilosciach hurtowych na kilometry kwadratowe...
--
XL

95. Data: 2012-07-26 13:24:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jul 2012 12:07:05 +0200, medea napisał(a):

> Pewnie dokładnie to samo, co trzyma tych, którzy od kilku lat narzekają
> na Tuska i jego rządy. Sentymenta, panie. ;)

Na pewno nie to samo.
Mnie trzyma tutaj to, że żyję z pracy na swoim i robie swoje, dlatego jest
mi wszystko jedno, kto mi w tym przeszkadza. Daję sobie radę w każdych
warunkach i naprawdę nic mnie nigdzie ani nie trzyma, ani nie wypycha.
Narzekać to sobie mogą ci, co nic nie robią, a jedynie oczekują.
Ja KRYTYKUJĘ. i TO NIE W INTERESIE WŁASNYM.
--
XL

96. Data: 2012-07-26 13:28:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 15:10, Ikselka pisze:

> O, przewidujesz jakiś konkretny interwał?
> :->

Oczywiście, nawet nie muszę za bardzo przewidywać. Głęboki kryzys już
dosięgnął znacznej części Europy, a i premier Wielkiej Brytanii mówił
coś ostatnio o poważnym zadłużeniu.

> To znasz samych narzekaczy, ja mam przeciwnie, 100 procent nie
> narzeka. Z tych znajomych młodych, co zostali w Polsce, 10 procent ma
> dzieci, z tych, co wyjechali, 10 procent NIE MA.

A żebyś wiedziała, ilu jest takich, którzy mają dzieci tu w Polsce i
TUTAJ wydają TAM zarobione pieniądze!

> Twoje wtręty w tej sprawie są zwyczajnie chamskie i godne pożałowania -
> robisz wszystko, każdym kosztem, byleby dokopać. Nie radzisz sobie z
> argumentacją, więc sięgasz po argumenty poniżej pasa (poniżej - w przenośni
> i dosłownie).

Szczerze - rozrodczość Twojej córki mnie nie obchodzi ani odrobinę.
Dostałaś chamstwo za chamstwo, czyli to, co lubisz najbardziej. :)
A argumenty typu "głupiutkaś, naiwnaś albo spisek" wsadź sobie poniżej pasa.

Ewa

97. Data: 2012-07-26 13:29:47

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 15:13, Ikselka pisze:
> "A! I to pewnie wszystko zależy od jednego biednego premiera! "

Ktoś tu pisał o Tusku w temacie, więc trzymałam konwencję. ;>

> Moi znajomi pracują u siebie - mam samych takich znajomych, cóż, siłą
> rzeczy.
> Ci kradnący nie są moim najbliższym środowiskiem, a już na pewno nie
> znajomymi. Nie widzę sprzecznosci, której ty się za to na siłę chcesz
> doszukać.

Ale ja nie piszę o Twoich znajomych. Cóż mnie oni mogą interesować?

Ewa

98. Data: 2012-07-26 13:30:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jul 2012 14:56:23 +0200, medea napisał(a):

> Ja mogę powiedzieć, że ci,
> którzy tutaj zostają, ciężko pracują na to, żeby pokonać dystans
> cywilizacyjny, jaki nas dzieli od reszty Europy,

Dzięki.
:-)

> w dodatku w
> perspektywie mając niższe emerytury w zamian za taką samą (lub cięższą)
> pracę. Może być i tak. A może być i tak, że i ci, którzy wyjeżdżają,
> bardzo chętnie powrócą, jak już zachodnią część Europy dokumentnie zje
> kryzys. Na dwoje babka wróżyła.

Jak już zachodnią część Europy dokumentnie zje kryzys, to nas tym bardziej
- a jesli nawet jakimś cudem nie, to cała ta "zachodnia część" do nas
przyjedzie, więc nie wiem, po co mieliby jeszcze i "nasi" wracać.
Kiedykolwiek.
I nie wrócą. Chyba że z zagraniczną emeryturą, aby tutaj umrzeć.
--
XL

99. Data: 2012-07-26 13:34:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jul 2012 15:28:28 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> coś ostatnio o poważnym zadłużeniu.

> A żebyś wiedziała, ilu jest takich, którzy mają dzieci tu w Polsce i

To nie jest emigracja. To są ludzie pracujacy poza Polską.
Ja piszę o EMIGRACJI. Nie o wyjeździe do pracy.

> Szczerze - rozrodczość Twojej córki mnie nie obchodzi ani odrobinę.
> Dostałaś chamstwo za chamstwo, czyli to, co lubisz najbardziej. :)
> A argumenty typu "głupiutkaś, naiwnaś albo spisek" wsadź sobie poniżej pasa.

Ale Ty naprawdę jesteś głupiutka i naiwna - w pewnych sprawach.

--
XL

100. Data: 2012-07-26 13:35:27

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea"

>Zdrowy egoizm nie jest niczym złym.
Obawiam się że nasza dyskusja polegnie na semantycznych spektrach znaczeń
słów i subiektywnym klasyfikowaniu w kategoriach dobra i zła.
Domyślam się też, że niezdrowy egoizm to z kolei taki który jest zły :)
Tylko doszliśmy w tym miejscu do tak zwanej ekwiwokacji :) w której każdy
jest arbitrem od kiedy kończy się dobro, a zaczyna zło.

>Jest naturalny i potrzebny do przeżycia i to w pełni rozumiem.
Wszystko cokolwiek w nas by nie było jest NATURALNE i potrzebne do
przeżycia, można by co najwyżej podywagować o implantach ;)

>Jednak - jak wszystko - może ulec wypaczeniu.
Tak to ustaliliśmy:) po wypaczeniu jest złe, bo wcześniej było dobre :)

>Podobnie jak lubię polską rodzinność, ale nie wtedy, kiedy oznacza
>nepotyzm.
Rodzinność to najsilniejszy z naszych altruizmów - altruizm krewniaczy w
skrajnych przypadkach prowadzi do ofiary życia. To od kiedy niektóre jego
objawy można nazwać nepotyzmem to sprawa etyki i prawa.

>Lubię polskie przywiązanie do tradycji, dopóki nie jest równoznaczne z
>ksenofobią
To trochę trudniejsze ale właściwie każda manifestacja patriotyzmu jest
rodzajem co najmniej demonstracji nacjonalizmu i/lub rasizmu i/lub
ksenofobii.

> i hipokryzją.
Tutaj jest prościej :) hipokryta to dwulicowy osobnik który w jednym zdaniu
pisze że nie przepada za pogardą chociaż w jego wątku obok aż roi się od
jego pogardliwych pomówień.

>Lubię polską gościnność, ale nie w myśl zasady "zastaw się, a postaw się",
>czyli na pokaz. Itd. itp.

Tutaj doszliśmy z kolei do tak zwanego altruizmu zwrotnego, możliwe że
czasami wspomaganego wynikającą z narcyzmu pychą.

>I nie wyciągajmy zbyt daleko idących wniosków co do mojego stanu
>emocjonalnego. Daleko mi do pogardy. ;)

Miałem na myśli pogardę dla zjawiska, nie do konkretnej osoby. Ale OK,
zmieniam na krytyczny stosunek do egoizmu i egocentryków :)

pzdr
olo

"Antykoncepcja dla mezczyzn"
latamy latamy