"Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."

191. Data: 2012-07-26 20:41:30

Temat: Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jul 2012 21:54:44 +0200, medea napisał(a):

> Spokojnie, tylko się nie denerwuj, już wołam sanitariuszy. :>

Nie projektuj na mnie swojej ekscytacji pisaniem w grupach...

--
XL

192. Data: 2012-07-26 20:43:19

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-26 22:13, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Oczywiście, że wiem. To jest nieopłacalne. :>

A jeszcze by przyszły jakieś niedofunfione z miasta i z dzieckiem. i by
chcieli jakiś jadłospis, a my tu tylko mamy menu.

qr.a
--
z życia

193. Data: 2012-07-26 20:49:01

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Idzie ku lepszemu. Nie wynosimy eksponatów. Na pamiątkę.

z hoteli tez nie?? lol

a dzieci wciaz jeszcze zakatrupiacie wzrokiem czy juz nie ??

i.

194. Data: 2012-07-26 20:49:36

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sądząc po przedostatnum zdaniu jednak zaczynasz już rozumieć, dlaczego w
> PRYWATNEJ knajpie nie chcą przyciągać dzieci i młodzieży...

bo to nie muzeum....

i.

195. Data: 2012-07-26 20:49:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jul 2012 22:11:30 +0200, medea napisał(a):

> Jak to? Więc już nie chodzi o politykę prorodzinną, ale o kurtuazję? :/

Nadal nie rozumiesz.

--
XL

196. Data: 2012-07-26 20:54:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-26 22:49, niebożę Iwon(k)a wylazło do ludzi i marudzi:
> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> z hoteli tez nie?? lol

Szacujący się Polak to nie korzysta z hoteli tylko z licznej rodziny.

> a dzieci wciaz jeszcze zakatrupiacie wzrokiem czy juz nie ??

Kocykiem.

qr.a

197. Data: 2012-07-26 20:55:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szacujący się Polak to nie korzysta z hoteli tylko z licznej rodziny.

hahaha

> Kocykiem.

w muzeach??

i.

198. Data: 2012-07-26 20:59:18

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 22:40, Ikselka pisze:

> ?

Wtedy polityka była lepsza, bo więcej dzieci się rodziło. :/

Ewa

199. Data: 2012-07-26 21:00:56

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 22:26, Voyager pisze:

> Tak tylko to co ja opisałem jest realne, a ty wypisujesz jakieś bzdury
> bez kontekstów, jakieś widzimisie.

Każdemu wolno mieć swoje widzimisię.

Ewa

200. Data: 2012-07-26 21:02:35

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 22:49, Ikselka pisze:

> Nadal nie rozumiesz.

Tak jak Ty nie "zrozumiem" nigdy, więc dajmy pokój.

Ewa

"Antykoncepcja dla mezczyzn"
latamy latamy
Czy wiedza obroni sie sama