Dlaczego Brabant łysieje

1. Data: 2004-08-23 11:30:33

Temat: Dlaczego Brabant łysieje
Od: Boban <b...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu (od 2 lat) na moich żywotnikach Brabant pojawia się
mnóstwo małych szyszeczek za to gałązek i listków jest jakby coraz
mniej. Powoli krzaki stają się coraz bardziej łyse i obsypane szyszkami.
Co może być tego przyczyną. Nawożę je regularnie i nie przesuszam.

BohdanB

2. Data: 2004-08-23 12:55:39

Temat: Re: Dlaczego Brabant łysieje
Od: "Freesia" <f...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilu letnie są te Twoje żywotniki?
Freesia
Jeżeli chcesz do mnie napisać, to usuń NOSPAMMMMMM z adresu.

3. Data: 2004-08-24 06:23:16

Od: Boban <b...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sadziłem je trzy lata temu

4. Data: 2004-08-26 13:57:33

Od: "Freesia" <f...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: cgen2g$d27$...@n...news.tpi.pl, Boban napisał(a):

> Sadziłem je trzy lata temu

A czym nawozisz? Muszę mieć więcej informacji. W jakich warunkach rosną u
Ciebie? Żywotnik zachodni 'Brabant' lubi stanowisko słoneczne lub
półcieniste i wymaga dosyć żyznych gleb. Jeśli nie zaprawiłeś dołów pod
Thuje, to nawożenie może mało pomagać a jeśli rosną w cieniu to też
niedobrze. Ile urosły od czasu posadzenia? Ten żywornik jest najszybciej
rosnącą odmianą żywotnika i jeśli mało urosły tzn., że warunki do wzrostu
nie są optymalne. Może dobrałeś niewłaściwą odmianę na dane stanowisko.
Freesia
Jeżeli chcesz do mnie napisać, to usuń NOSPAMMMMMM z adresu.

Thuja smaragd - przyrosty roczne?
roze pnace scinanie
polifoska 4 a jesien
co z trawa ?