Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.

91. Data: 2015-05-14 07:09:26

Temat: Re: Dlaczego NIE DAJĘ na WOŚP.
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1ovlcnaeuk4ux.xz3n7xa78o2j.dlg@40tude.net...
> [...]
t...

> Więc dlaczego nie ma tego "podziału" oficjalnie - dlaczego NIKT nie mówi
> ludziom "Kupiliśmy DOMY, a za resztę pompy insulinowe" ?

A co jest w ich sprawozdaniu finansowym? Sprawdzałaś?

92. Data: 2015-05-14 09:26:06

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-13 o 17:28, Chiron pisze:

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...op.pl> napisał w wiadomości
_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj

> Porównywałeś? Idę się założyć, ze nie. Owsiak przeklada zyski,
> manipuluje, lawiruje- ODMAWIA (bezprawnie!) okazania ksiąg podatkowych.
> Caritas za coś takiego by rozwiązali

Tak, porównywałem, ale było to ze dwa lata temu.
Wniosek był jeden: u Owsiaka dokładnie widać co na co poszło.
U Caritasu największe kwoty idą na rzeczy opisane najbardziej
ogólnikowo.

93. Data: 2015-05-14 09:29:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wniosek był jeden: u Owsiaka dokładnie widać co na co poszło.
> U Caritasu największe kwoty idą na rzeczy opisane najbardziej

Bzdura- Owsiak kłamie na temat swoich wydatków- co mu udowodniono przed
sądem. Owsiak ODMÓWIŁ okazania ksiąg handlowych sądowi- co jest sprzeczne z
prawem. Do tych ksiąg- ponieważ to instytuicja charytatywna- KAŻDY powinien
mieć dostęp. Oczywiście- zapewne ma US- ale Owsiak ich nie upublicznie.

--

Chiron

94. Data: 2015-05-14 10:26:11

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...op.pl> napisał w wiadomości
- pokaż cytowany tekst -
[...]

To kościół tak się zachowuje nie Owsiak, a w caritasie afera goni aferę, przecież
kler jest znany ze złodziejstwa, spaślaki zawsze kradły, co ty z choinki spadłeś?

95. Data: 2015-05-14 10:32:24

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragment sprawozdania Caritasu za 2010 rok. Poszczególne pozycje w wydatkach są
opisane dużo bardziej ogólnie, niż w przypadku WOŚP*Fot. Caritas

http://m.natemat.pl/83c63f035fcde4051aafa6ee123e4a28
,641,0,0,0.png

96. Data: 2015-05-15 09:24:32

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-14 o 09:29, Chiron pisze:

> [...]
> sprzeczne z prawem. Do tych ksiąg- ponieważ to instytuicja charytatywna-
> KAŻDY powinien mieć dostęp. Oczywiście- zapewne ma US- ale Owsiak ich

Jak mówiłem - to było ze dwa lata temu. Możliwe, że się klimacik
popsuł ...
No skoro sąd się przypieprzył - to i dobrze. Nie śledziłem tematu
ostatnio - niech się Owsiak wygina. Sąd nie jest dzieckiem, więc
sobie poradzi. Tak samo, jak KNF nie jest dzieckiem i sobie radzi z
matactwami spółki PiS - senator Bierecki w sprawie SKOKów.

97. Data: 2015-05-15 09:32:13

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-14 o 10:32, Penetrator pisze:
> Fragment sprawozdania Caritasu za 2010 rok. Poszczególne pozycje w wydatkach są
opisane dużo bardziej ogólnie, niż w przypadku WOŚP*Fot. Caritas

> [...]

http://i.imgur.com/GPycG.png

Tia: wiele mówiąca pozycja:
Wydatki finansowe i materialne diecezjalnych Caritas: 275 baniek.

Jedna pozycja na kwotę większą niż cała reszta sprawozdania.
To się nazywa przejrzystość. Czysto jak w dużej pralni.

98. Data: 2015-05-15 12:04:51

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony
W dniu 2015-05-14 o 14:33, Penetrator pisze:

> http://www.historycy.org/index.php?showtopic=110241

W szczytowym okresie kościół był właścicielem 60% polskich ziem rolnych.

Ciekawy artykuł. Warto inwestować w rzetelnych historyków, szczególnie
w tych, którzy nie ogłaszają się hucznie polskimi patriotami.

Co chwila masz afery z caritasem, sobie wygoogluj, afera goni aferę, bo to jest firma
która pod szyldem pomocy, zarabia i jeszcze im mało bo kradną .
Państwo płaci za ich ośrodki, ludzie i przedsiębiorcy dają dobra, które w części oni
sprzedają, jak te świeczki za 6 zł gdzie dla bezdomnego złotówka, to co to jest pomoc
czy biznesssssssss?

99. Data: 2015-05-15 12:17:56

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony

100. Data: 2015-05-16 05:51:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> przecież kler jest znany ze złodziejstwa, spaślaki zawsze kradły, co ty z

Chiron nie urwał się z choinki - on po prostu jest tendencyjny
bo przecież nie będzie swoich kumpli w sutannach krytykował.
Zauważ jak wymownie zamilkł jak zaprezentowałeś to mgliste
zestawienie finansowe Charitasu... Dziwne że śpiewka się mu skończyła.

DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Bycie bogatym...
Internauci o "cyckach Ogórek"
Pacyfista
Jedyny prezydent