Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.

121. Data: 2015-05-22 15:35:34

Temat: Re: Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 15:06, Penetrator pisze:
> Bo u zdrowego człowieka rozum i emocje idą razem, u zaburzonego mamy rozerwania.
Jak komuś namieszasz w głowie głupotami, to jego emocje będą funkcjonowały według
namieszania w głowie, kler krzyknie krzyż atakują, to emocje wrzeszczą na
przechodzących, krwawe gały, pięści. Chociaż krzyż stoi na czyjeś własności i ma
prawo usunąć, a awanturują się katolicy, bo kapliczki i krzyże powstawiali wszędzie
jak pies co ma sraczkę i awantury idą non stop i naokrągło, defilady zmanipulowanych
debili wrzeszczących, wchodzą ludzie na ich posesje, gdyż rok wcześniej ktoś krzyż
postawił. Widzisz pranie mózgu i emocje są spójne, brak prania mózgu i emocje też są
spójne. Rozdzielanie emocji od rozumu jakby one w lewo rozum w prawo to zaburzenia.

ja tam lubie kolorowe pranie, taki ze mnie rasista :] ze hej

--
gazebo

122. Data: 2015-05-22 16:07:30

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 13:09, Ikselka pisze:

> Robię to - przeczytałeś temat?

no to koniec koncow dajesz czy dajesz sobie na wstrzymanie? :]
--
gazebo

123. Data: 2015-05-22 16:28:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 May 2015 16:07:30 +0200, gazebo napisał(a):

> no to koniec koncow dajesz czy dajesz sobie na wstrzymanie? :]
> --
> gazebo

Mydło już kupiłeś?
--
XL - GŁOSUJĘ NA DUDĘ!
http://wpolityce.pl/polityka/245272-sumlinski-bronis
law-komorowski-nigdy-nie-osiagnalby-takiego-stanowis
ka-gdyby-nie-jego-zaplecze-wywodzace-sie-z-wsi
http://wpolityce.pl/polityka/245454-beda-walczyc-do-
konca-zeby-ich-sprawki-nie-wyszly-na-jaw-beda-do-kon
ca-wspierac-komorowskiego-prof-zybertowicz-o-przyczy
nach-zacieklosci-srodowiska-po
Nawet osławiony "Masa" w zeznaniach miał prawo do wyboru sprawy w której
zachowa milczenie jeśli uzna ją za szczególnie zagrażającą jego
bezpieczeństwu i zgadnijcie, co wybrał... sprawę Pro Civili:
http://wpolityce.pl/polityka/238164-fundacja-pro-civ
ili-czy-pan-wie-co-pan-robi-komorowski-wpada-w-furie
-czyli-historia-pewnego-wywiadu
Inne linki:
http://niepoprawni.pl/blog/1106/kim-jestes-bronislaw
ie-mario-komorowski
https://wzzw.wordpress.com/2014/02/17/bronislaw-komo
rowski-vel-szczynukowicz-archiwa-ipn-%E2%98%9A%E2%97
%99%E2%97%99%E2%97%99%E2%97%99-przeczytaj/
http://wolnemedia.net/polityka/tuz-przed-wyborami-lu
dzie-nic-nie-wiedza-o-komorowskim/
http://niezalezna.pl/57004-kim-jest-bronislaw-komoro
wski-4-lata-temu-zostal-wybrany-na-prezydenta

124. Data: 2015-05-22 16:30:57

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 16:28, Ikselka pisze:

> Mydło już kupiłeś?

nawet ci podrzucilem, wyjrzyj przez okno :]

--
gazebo

125. Data: 2015-05-22 17:21:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 May 2015 16:30:57 +0200, gazebo napisał(a):

> nawet ci podrzucilem, wyjrzyj przez okno :]

Niemożliwe - pies by cię zeżarł z kosteczkami.

126. Data: 2015-05-22 17:26:37

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 17:21, Ikselka pisze:

> Niemożliwe - pies by cię zeżarł z kosteczkami.

wyskoczyl przez okno po tym jak strzelil sie gazeta? :)))

--
gazebo

127. Data: 2015-05-22 20:09:31

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...

> To ciekawe te zaburzenia Chirona,
> bo mnie mówi że zbyt emocjonalny jestem i trzeba użyć rozumu.

Błąd robimy po prostu że wczytujemy się w to co pisze...
Trzeba to traktować po prostu jako bezsensowne, przypadkowe wymówki.

> Tak czy inaczej zawsze źle czy z rozumem czy bez, czy z emocjami czy bez.
> :)

Dokładnie. Jest biedaczyna odosobniony - nikt go nie rozumie :-)

128. Data: 2015-05-22 20:21:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To, że Ty nie zrozumiałeś aluzji można wybaczyć - w końcu nie masz
> obowiązku śledzić wszystkich dyskusji w usenecie. Ale że on nie zauważył?
Mówiąc językiem młodzieżowym- rżniesz głupa. To Twój stały fragment gry.
Fakt pozostaje faktem- z tego, co piszesz- nawet o cal nie zbliżyłes się do
tego, co Ci pisałem. Zapamiętałeś, że było cos o wyłączaniu myślenia- a
ponieważ nic a nic nie pojąłeś- to robisz sobie teraz z tego taki
prześmiewczy argument. I w tym celu przecież go użyłeś. W ogóle cały ten
Twój post jest lekceważący- nie dość, że nawet nie starasz się go dokładnie
przeczytać (to znaczy, tak zakładam. Inne założenie byłoby wobec Ciebie
niegrzeczne)- to próbujesz wydrwic- bo nie rozumiesz. A drwiąc starasz się
pokazać mnie w jak najgorszym świetle- nawet nie pomyślisz, że robisz głąba-
z siebie. Takim zachowaniem. Jak ja Ci odpowiadam jednym wyrazem- obrażasz
się. Pszemolu- ile takich rozmów miałeś w necie- przecież nie tylko ze mną?

--

Pszemol

129. Data: 2015-05-23 01:53:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Mówiąc językiem młodzieżowym- rżniesz głupa.
> To Twój stały fragment gry.

Jakiej gry?? Masz jakieś urojenia?

> [...]
> do tego, co Ci pisałem. Zapamiętałeś, że było cos o wyłączaniu myślenia- a
> ponieważ nic a nic nie pojąłeś- to robisz sobie teraz z tego taki

Czy to obserwacje czy Twoje interpretacje?
Zapomniałeś dopisać że nic nie pojąłem TWOIM SKROMNYM ZDANIEM?

> [...]
> nie starasz się go dokładnie przeczytać (to znaczy, tak zakładam.
> Inne założenie byłoby wobec Ciebie niegrzeczne)- to próbujesz

Czyli to że próbuję wydrwić to była obserwacja czy opinia?
Czy spekulacja że drwię BO NIE ROZUMIEM to była Twoja opinia czy fakt?
Nie ma nigdzie napisane że to wszystko TWOIM SKROMNYM ZDANIEM.
Chiron, podnieś poziom do poziomu standardów jakie oczekujesz od innych!

> [...]
> Takim zachowaniem. Jak ja Ci odpowiadam jednym wyrazem- obrażasz się.
> Pszemolu- ile takich rozmów miałeś w necie- przecież nie tylko ze mną?

Czy już zrozumiałeś aluzję o włączaniu rozumu czy dalej mam tłumaczyć
o co mi chodziło? Widzisz - gdybym miał Cię za niedorozwiniętego idiotę
to nie namawiałbym Cię abyś włączył coś, czego nie masz lub coś, co masz
niesprawne. Potraktuj więc zachęte do włączenia mózgu jako komplement!

130. Data: 2015-05-23 12:10:06

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to nie namawiałbym Cię abyś włączył coś, czego nie masz lub coś, co masz
> niesprawne. Potraktuj więc zachęte do włączenia mózgu jako komplement!

Normalnie to bym napisał, że do zniewagi dodajesz teraz obelgę.Jednak znam
Cię lat 16 (na grupach). Uważam więc, że piszesz to wszystko jak najbardziej
poważnie. No cóż- taki jesteś, i nie masz ochoty się zmienić. Twoja rzecz.
Powoduje to, że ja w dużym stopniu rozumiem Ciebie, za to Ty mnie (innych
ludzi także) niemal wcale. No tak już jest. I skoro już Ewa i Ty uznaliście,
że ładnie wypowiadać się o kimś- to napisze CI tyle, że właściwie to Ty masz
usprawiedliwienie. Ewa natomiast doskonale rozumie.

--

Chiron

p.s.
w mojej opinii, ma się rozumieć

DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Bycie bogatym...
Internauci o "cyckach Ogórek"
Pacyfista
Jedyny prezydent