Dlaczego blokują niektóre portale społecznościowe?

1. Data: 2016-05-22 01:04:54

Temat: Dlaczego blokują niektóre portale społecznościowe?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego twardogłowi w Iranie blokują obywatelom dostęp
do fb, twittera ale NIE blokują dostępu do Instagram?

Czy w Polsce też grozi nam wkrótce blokada dostępu do
mediów tworzonych przez obywateli samodzielnie tak
jak już ma to miejsce w państwach religijnych?

2. Data: 2016-05-22 05:31:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 22 maja 2016 01:07:19 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
> mediów tworzonych przez obywateli samodzielnie tak
> jak już ma to miejsce w państwach religijnych?

No po to jest ta ustawa antyterrorystyczna która ma blokować internet.
Będzie gorzej niż w Iranie bo katolicyzm wykazał iż jest gorszy, gdyż ustawa
antyaborcyjna w Iranie jest obecnie bardziej liberalna w stosunku co planuje
inkwizycja, to jest młot na czarownice. Kler jest największym niszczycielem kultury w
postaci palenia książek, cenzury sztuki itd... W baroku sztuka w Polsce została
zepchnieta do dewolcjonaliów i staliśmy się najgłubszym krajem europy, co skończyło
się rozbiorami. Pozostaje nadzieja że KOD zaprzestanie pokojowych manifestacji, bo i
tak poleje się krew, i ładnie zawisną wrogowie ojczyzny.

3. Data: 2016-05-22 09:46:03

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2016 o 01:04, Pszemol pisze:
> [...]
> mediów tworzonych przez obywateli samodzielnie tak
> jak już ma to miejsce w państwach religijnych?
Przynajmniej uniemożliwiają wpierdalanie się psycholi chcących ,,jednym
słowem zapalić cały świat" (cytat z persony o nazwie ,,Pinokio", swoją
drogą, gdzie ona się podziała?). Polskie fora społecznościowe to chyba
największe szambo w internecie jest.

4. Data: 2016-05-22 11:28:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
W dniu 22.05.2016 o 01:04, Pszemol pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Nawoływanie do mordowania przez prawicę i fanatyzm religijny niezawiści właśnie
zostanie, tak jak kibole teraz czują się bezkarne. Usuwane będą treści naukowe,
krytyka rządu, informacje jak znowu burak na stanowisku coś zniszczył, ale co jak
będe tłumaczył, włącz tvp 1 taki będzie internet.

5. Data: 2016-05-22 11:37:46

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]

> Usuwane będą treści naukowe, krytyka rządu, informacje jak znowu
> burak na stanowisku coś zniszczył, ale co jak będe tłumaczył, włącz

Warto by Ci ktoś kiedyś przypomniał te bzdury, które teraz tutaj
wypisujesz ty burżuazyjna wywłoko. Gdy się okaże, że nic nikomu złego
się nie stało poza tym, że kilku kolesi, którzy doili niemiłosiernie
pozostałą część społeczeństwa musiało było zacząć uczciwie pracować.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

6. Data: 2016-05-22 13:07:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]

się nie stało poza tym, że kilku kolesi, którzy doili niemiłosiernie
pozostałą część społeczeństwa musiało było zacząć uczciwie pracować.

No wreszcie zacząłeś poprawnie Pis oceniać, bo jakoś widzimy że nawet kasę dzieciom
dotkniętym przemocą zabierają dla Rydzyka, bo to takie buractwo co powstańcom buty
zdejmowało, co nawet Wemacht bulwesowało. Tylko swoja sitwa ważna, a co tam kraj. To
też widać po kretynach na stanowiskach, co tam kraj, naszym z naszej wsi ma być
dobrze.

7. Data: 2016-05-22 13:32:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 May 2016 09:46:03 +0200, CookieM napisał(a):

> Polskie fora społecznościowe to chyba
> największe szambo w internecie jest.

Ile w nim twojego...?

8. Data: 2016-05-22 14:10:05

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Ile w nim twojego...?

Pisał coś o antypolakach?

9. Data: 2016-05-22 14:11:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...

> [...]
> że KOD zaprzestanie pokojowych manifestacji, bo i tak poleje się krew, i

Ale co jest takiego w Instagramie, że z tym serwisem
twardogłowi nie mają problemu, a facebook blokują?
Mam dalszą rodzinę w Kolorado, mają trójkę nastolatków.
16, 14, 11 lat.
Sa bardzo konserwatywni, kościółkowi rodzice nie pozwalają
dzieciom mieć kont na fb, natomiast Instagram pozwalają.
Podobnie jak w Iranie... Zastanawia mnie to podobieństwo.

10. Data: 2016-05-22 14:46:35

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> bulwersowało. Tylko swoja sitwa ważna, a co tam kraj. To też widać po
> kretynach na stanowiskach, co tam kraj, naszym z naszej wsi ma być

Oj globku, globku. Jesteś tak zacietrzewiony w swoim amoku anty
PiSowskim i tak bardzo jesteś za swoimi PObratymcami, że straciłeś
zdolność odczytywania sensu wypowiedzi swojego interlokutora. I skończ
wreszcie z Ctrl+C i Ctrl+V. ;-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

O zdradzie
Kelner sypie
Nowomowa - język władzy totalitarnej -
Uczestnictwo w rytach zmniejsza ryzyko zgonu (Harvard: próba na 74534 kobiet)
Prosty wykrywacz psychopatów