Dlaczego bycie gejem jest takie przykre....

From: "FF78" <f...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Dlaczego bycie gejem jest takie przykre....
Date: Mon, 21 Feb 2000 00:15:11 +0100

Witam wszystkich grupowiczow.

Chcialbym podzielic sie z wami najwiekszym i najbardziej przykrym prob
lemem mojego zycia. Jak juz pewnie sie domyslacie (po tytule) chodzi o bycie
gejem. Ale zaczne wszystko od poczatku...
Pociag fizyczny do mezczyzn poczulem juz jako kilkunastoletni chlopak
(teraz mam 19 lat). Nie zwracalem na to specjalnie uwagi. Potem nadeszla f
aza masturbacji i w tym momencie ten moj "defekt" dal o sobie znac. W pewnym
momencie, gdy mialem lat 16 postanowilem to wszystko zmienic. Koniec z fac
etami, trzeba myslec o dziewczynach. Poczatek byl trudny, ale w koncu kobi
ety zaczely mnie podniecac. W sumie nie zaczely, bo podniecaly mnie zawsze,
ale mezczyzni brali gore. Staralem sie utrzymac ten stan jak najdluzej. Ni
estety, w koncu ta bomba, ktora budowala sie we mnie, wybuchla. Nienawidzi
lem siebie za to, ze mam taka slaba wole. Do tej pory ponawialem te proby
wiele, wiele razy. Zawsze z tym samym skutkiem. Wreszcie nadeszlo najgorsz
e......
Milosc ! Niestety, ale do faceta..............hetero. Pociagal mnie sw
oim charakterem, osobowoscia, no i oczywiscie fizycznie. To ostatnie bylo
najgorsze. Niemoc wyladowania tego napiecia powodowala u mnie nerwy, dolek
psychiczny i w koncu depresje. Stalem sie nerwowy i zlosliwy. Nie potrafie
tego wytlumaczyc, ale cala swoja zlosc wyladowywalem wlasnie na nim. Musze
dodac, ze chlopak ten chodzil ze mna do klasy i byl ( i jest do tej pory !
! ) moim najlepszym przyjacielem. Zrzylismy sie bardzo, a w zasadzie ja. D
awaly o sobie wszelakie obiawy milosci. Wieczna chec przebywania w jego to
warzystwie, chec "zniewolenia" i posiadania go tylko dla siebie.
Prowadzilo to do wielu przykrych sytuacji, bo przeciez ja bylem dla niego
tylko przyjacielem i nic wiecej. Horrorem bylo sluchanie jakie to dziewczyny
mu sie podobaja. Bylem cholernie zazdrosny, a to kierowalo w strone depres
ji. Coraz bardziej nienawidzilem siebie, nienawidzilem Boga za to, jak mnie
ukaral. Tak.......uwazalem to za kare (i wciaz tak sadze). Ponownie rozpoc
zalem "leczenie". Final byl identyczny jak wczesniej. Ten okres byl najgor
szy tym bardziej, ze dorastalem.
Wlasnie w nim okazalo sie do konca jaki wyjatkowym czlowiekiem jest moj pr
zyjaciel. Inna osoba dawno powiedziala by mi "spadaj", ale on wytrwal i za
wsze probowal mi pomoc. Zawsze pytal dlaczego mam dola i probowal znalezc na
to rade. Oczywiscie nigdy nie mowilem mu prawdy. Przykro mi bylo, ze musze
go oklamywac. No coz........
Od tamtej pory minelo troche czasu, a ja porzeszedlem dluga, pelna cie
rpien droge. Nie skonczyla sie ona tak do konca, ale nie ma juz takich prz
ykrych objawow. Musialem sie oswoic z tym, ze nie jest on gejem. Dalem sobie
spokuj, musialem sie "odkochac". Chyba mi sie udalo, ale wielka przyjazn p
ozostala.
Bardzo niedawno doszedlem do wniosku, ze dalsze proby "zmiany" nie maja
sensu. Przekonala mnie o tym ksiazka "Lesbijki i Geje : Jak ich kochac."-
Don`a Clark`a. W trakcie jej czytania mialem wrazenie, ze to o mnie. Okazalo
sie, ze nie tylko ja przechodze przez to pieklo. Prawie plakalem. Podnioslo
mnie to jednak na duchu. Zmienilem sie, nie jestem juz zlosliwy, nerwowy.
Staram sie byc mily, wesoly. Chce naprawic i odrobic "straty". Nawet moj p
rzyjaciel to zauwazyl i cieszy sie z tego. Mowi: "No, nareszcie jestes jak
inni." Hmmm........gdyby tylko wiedzial.
Mam jednak teraz w planie ujawnic sie przed nim. To bardzo trudna decyzja i
musze sie na to przygotowac, ale kiedys to zrobie !!!
Problemy jednak nie zniknely !!! :(
Co bede robil w przyszlosci ? Co powiem mamie, ktora zapyta czy mam dziewc
zyne. Wyjezdzam na studia do Krakowa, co moze mi pomoc. Wlasnie to jest pr
zykre, ze mama, ktora przez cale zycie (sama) charowala, zeby utrzymac mnie
i moja siostre nie doczeka sie synowej i wnukow. Ja sam bardzo kocham dzieci
i sam bym chcial ja miec !!! Niestety............... :(((((
Co powie rodzina, ktora rowniez oczekuje na "zaproszenie na slub" ? To
okropne pytania, ktore pojawia sie w przyszlosci.
Powoli koncze, bo strasznie sie rozpisalem. Chcialbym tylko podzielic
sie z kims swoimi przezyciami. Chcialbym, zeby ludzie bardziej zrozumieli
kim sa geje i zeby byli wobec nich bardziej tolerancyjni. Wiekszosc mysli,
ze homosexualizm jest wyborem, ze kazdy gej z wlasnej woli zdecydowal sie na
taka droge. Jak widzicie na moim przykladzie wcale tak nie jest.

Pozdrawiam. Moze ktos podzieli sie ze mna wrazeniami po przeczytaniu t
ego listu. Powie co sadzi.

P.S. Ostatnio, pod wplywem referatu z "przysposobienia do zycia w rodzinie"
moj przyjaciel zapytal: " Ciekawe, jak to jest dowiedziec sie, ze jest sie
gejem ???"

Paweł "FF7" Świerczyński.
E-Mail: f...@g...pl