Dlaczego kobiety nie mają gustu?

1. Data: 2016-06-22 18:35:51

Temat: Dlaczego kobiety nie mają gustu?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://kefir2010.files.wordpress.com/2015/06/kobiet
y-2.jpg

2. Data: 2016-06-22 18:37:19

Temat: Re: Dlaczego kobiety nie mają gustu?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2016 o 18:35, pinokio pisze:
> https://kefir2010.files.wordpress.com/2015/06/kobiet
y-2.jpg
https://kefir2010.wordpress.com/2015/06/19/to-mezczy
zni-sa-dyskryminowani-feministki-bezczelnie-klamia/

Zacznijmy od początku. Komiks ,,Superman" zawiera również głębszy
przekaz, serio. Jakie jest jego ukryte przesłanie? Otóż, aby ,,zdobyć
kobietę", facet musi się wykazać czymś więcej - nie wystarczy sam wygląd
jak w przypadku kobiety. Mężczyzna często musi wręcz zaprzeczyć swojej
prawdziwej naturze.
Superman to sztuczna kreacja, fałszywa tożsamość stworzona przez
nieśmiałego okularnika, Clarka Kenta. I Clark Kent, i Superman mają
relację z jedną z głównych bohaterek tej serii. Jednak ta kobieta
wykazuje zainteresowanie tylko sztuczną kreacją - Supermanem, zaś Clarka
ignoruje. Tak samo jest w życiu realnym.

3. Data: 2016-06-22 19:29:07

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-22 o 18:37, pinokio pisze:

> Superman to sztuczna kreacja, fałszywa tożsamość stworzona przez
> nieśmiałego okularnika,

Chyba odwrotnie... jakąś alternatywną wersję widziałeś.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2016-06-22 19:51:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-22 19:29, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> Chyba odwrotnie... jakąś alternatywną wersję widziałeś.

Pinokio ostatnio lubi rozkminiać rzeczywistość zdupy strony.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

5. Data: 2016-06-24 01:26:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jun 2016 18:37:19 +0200, pinokio napisał(a):

> Jednak ta kobieta
> wykazuje zainteresowanie tylko sztuczną kreacją - Supermanem, zaś Clarka
> ignoruje. Tak samo jest w życiu realnym.

Superman to ukryte marzenia i męsko-damskie fantazje cherlawego,
zakompleksionego Clarka, postać-produkt z gruntu BŁĘDNEGO wyobrażenia o
kobietach. Dlaczego Clark kobiet nie zna i z kobietami absolutnie sobie
nie potrafi ułożyć relacji? Dlaczego Clark wyobraża sobie, że aby mieć
powodzenie u nich, musi epatować podkreślonym przez głupawy strój
przyrodzeniem i posiadać nadprzyrodzone (nomen omen) umiejętności?
Dlaczego w jego marzeniach powstaje Superman, żałosna karykatura Mężczyzny?
Bo stworzona jest przez pryzmat jeszcze innej karykatury, karykatury
Kobiety.
Autorem jest osobnik płci męskiej, niedojrzały emocjonalnie i mentalnie,
nie posiadający w życiu należytego męskiego wzorca. Ani zresztą kobiecego,
skoro "wymarzył" sobie siebie jedynie na podstawie WYOBRAŻEŃ o kobietach.

6. Data: 2016-06-24 09:17:08

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-24 o 01:26, Ikselka pisze:

> Superman to ukryte marzenia i męsko-damskie fantazje cherlawego,
> zakompleksionego Clarka, postać-produkt z gruntu BŁĘDNEGO wyobrażenia o
> kobietach.

Czytałaś komiks? Widziałaś filmy z Supermanem? Nie? To po kiego grzyba
wypowiadasz się o czymś, o czym nie masz bladego pojęcia?
Gdybyś chociaż raz obejrzała film/komiks, to byś nie pieprzyła takich
głupot.
Clark nie wymyślił sobie Supermana w nocnej fantazji. To Superman udaje
Clarka...

A może obejrzałaś?
Wy PiSlamiści nie dość, że odwracacie znaczenie takich słów jak
patriotyzm, to nawet takie głupoty jak film/komiks SF musicie rozumieć
na opak.
MUSICIE, bo PISlam to stan umysłu. Wy już inaczej nie potraficie.

W wolnej Polsce były UBecki prokurator Piotrowicz przesłuchuje
kandydatów do kolegium IPN, ludzi, którzy dla niego wywalczyli wolną
Polskę... szczyt bezczelności i chamstwa.

Na to też znajdziesz jakieś pokrętne, patriotyczne, wytłumaczenie?
A może to produkt BŁĘDNEGO wyobrażenia o UBekach?

Niezły syf musisz mieć w głowie. Jestem ciekawy co sądzisz o Reksiu,
Żwirku i Muchomorku, Kreciku i pszczółce Mai, czy zrozumienie tych bajek
też przerasta twoje możliwości intelektualne?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2016-06-24 09:52:13

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 01:26, Ikselka pisze:
> Superman to ukryte marzenia i męsko-damskie fantazje cherlawego,
> zakompleksionego Clarka, postać-produkt z gruntu BŁĘDNEGO wyobrażenia o

A oglądałaś obrazek:

8. Data: 2016-06-24 11:04:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jun 2016 09:52:13 +0200, pinokio napisał(a):

> A oglądałaś obrazek:
> https://kefir2010.files.wordpress.com/2015/06/kobiet
y-2.jpg

Tak. No i?

9. Data: 2016-06-24 11:08:51

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 11:04, Ikselka pisze:
y-2.jpg

> Tak. No i?

NO i widać, że kobiety odrzucają porządnych facetów, którzy wydają im
się nudni, i wybierają karków i zboczeńców. A potem dziwią im się że
życie im się nie układa.
Weźmy przykład: mordercy w więzieniach dostają listy uwielbienia od
kobiet. Bo kobiety poszukują testosteronu. Taki przestępca ma go dużo.

10. Data: 2016-06-24 11:23:17

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

> [...]

>Weźmy przykład: mordercy w więzieniach dostają listy uwielbienia od kobiet.
>Bo kobiety poszukują testosteronu. Taki przestępca ma go dużo.

Mówisz, że twoja wiedza o rzeczywistości pochodzi z takich obrazków?

Prymitywizm duchowy
Nie ma pamięci wody
Papież Franciszek
Czy Ameryka zdelegalizuje religię?