Dlatego głosuję na PiS!

101. Data: 2020-07-08 21:53:01

Temat: Re: Dlatego głosuję na PiS!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 08:39, XL wrote:

> Oj, zardzewieje.
> https://www.google.pl/amp/s/forsal.pl/swiat/usa/arty
kuly/7765750,sankcje-na-usa-za-uderzenie-w-nord-stre
am-2-polska-moze-blokowac.html.amp

Oj, bendzie siem dzialo...

Kolejny gazoport w rozbudowywanym porcie w Gdańsku. "Będziemy
energetycznie suwerenni"

https://forsal.pl/biznes/energetyka/artykuly/7761733
,kolejny-gazoport-w-rozbudowywanym-porcie-w-gdansku-
bedziemy-energetycznie-suwerenni.html

//a Nostradamus juz 500 lat temu, ostrzegal Niemcow: "wielka ruhra,
wielka klapa...!"

102. Data: 2020-07-08 21:57:15

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 21:53, Izaura wrote:

> [...]
bedziemy-energetycznie-suwerenni.html

> //a Nostradamus juz 500 lat temu, ostrzegal Niemcow: "wielka ruhra,

/i to tez cieszy... a w kolejce Ukraina i Rumunia...

"Połączenie gazowe Polska-Litwa coraz bliżej."

https://forsal.pl/swiat/unia-europejska/artykuly/776
1564,polaczenie-gazowe-polska-litwa-coraz-blizej-pro
jekt-otrzymal-65-mln-euro-pozyczki-z-ebi.html

103. Data: 2020-07-08 22:25:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
> energetycznie suwerenni"
>
> https://forsal.pl/biznes/energetyka/artykuly/7761733
,kolejny-gazoport-w-rozbudowywanym-porcie-w-gdansku-

Ale to tylko gdy Duda wygra. Trzaskowski jako prezydent od razu wszystko to
zablokuje.

> //a Nostradamus juz 500 lat temu, ostrzegal Niemcow: "wielka ruhra,
> wielka klapa...!"

Czyli trzeba z tej przepowiedni pośrednio wnioskować, że Duda jednak wygra
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

104. Data: 2020-07-08 22:27:45

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 22:25, XL wrote:

> [...]
> zablokuje.

> Czyli trzeba z tej przepowiedni pośrednio wnioskować, że Duda jednak wygra

Wszystko na to wskazuje... nawet Nostradamus przewidzial...!

105. Data: 2020-07-08 22:32:07

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 08:43, XL wrote:

> Bardzo ładnie to pani wytłumaczyłeś, nic dodać, nic ująć - tylko czy
> zrozumie... :-)

W zasadzie... wszystko jasne...!

106. Data: 2020-07-08 22:32:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
bedziemy-energetycznie-suwerenni.html

> Wszystko na to wskazuje... nawet Nostradamus przewidzial...!

I tego się trzymajmy :)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

107. Data: 2020-07-08 22:35:09

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 10:38, FEniks wrote:

> Więc sam widzisz, że posiadasz.

> No i o to właśnie chodzi.
>
> Ewa,

ale jak to przeliczyc na okreslonom kwote...? nie da siem...

//poza tym, cieszy mnie to, ze utrzymijom, 'te dekture' w jako takiej
formie.

108. Data: 2020-07-08 22:39:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 10:35, FEniks wrote:

> Nie może z nią robić co chce. Nawet te koszty powinny działać dla dobra
> spółki.
>
> Ewa,
tak wlasnie to jest...

Czasami jakas firma, za te pare zlotch, zrobi cos takiego, taki skandal,
ze bendom o niej mowic wszystkie gadzinowki e kraju, tak jak by miliony
wydala na reklame...

//naprawde :)

109. Data: 2020-07-08 22:43:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 08:48, XL wrote:

> Ta pani tego nie rozumie, bo sama nigdy ani firmy, ani więc i loda...

To wiedza powszechna... i czasem zastanawiam siem, dlaczego wszyscy
platnicy pitow nie mogom tak zrobic...?

//w koncu osoba fizyczna, to tez rodzaj firmy jest...

110. Data: 2020-07-08 22:47:48

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 10:51, FEniks wrote:

> Ale niestety tak jak Ty rozumują także rządzący. I wydaje im się, że
> prywatny interes premiera jest tożsamy z interesem spółki. Dlatego
> premier traktuje spółki jak swój prywatny folwark. A zupełnie nie tak
> powinni kręcić te lody.
>
> Ewa,

jesli chodzi o dzialalnosc rzondu, to zapewne majom znaczne, znacznie
wieksze kwoty na cele reprezentacyjne... nieporownywalnie wieksze...

//a to tylko oficjalna kasa jest... a gdzie i ile tej 'pod stolem', to
nawet Najwyzszy Prezes nie wie...

Prawa kampanii: wolno zalac stolycem byle scieki nie POszly w swiat! ;P
Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ ze służbami wojskowymi ...?
Lista wyznawców.
A zęby, włosy, plamy...
Biel i jasność na indeksie.