Długa kołdra i do tego poszwa

1. Data: 2011-01-02 08:55:31

Temat: Długa kołdra i do tego poszwa
Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie może jakieś namiary, gdzie kupić kołdrę i do tego poszewki o
długości dłuższej niż standardowe 200 cm dla jednej osoby?
Np. 150x220 cm
Jacek

2. Data: 2011-01-02 10:50:33

Temat: Re: Długa kołdra i do tego poszwa
Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu?
http://e-posciele.istore.pl/pl/wyniki-wyszukiwania?s
earch=ko%C5%82dra

Jeśli ze stron zagranicznych, to warto wiedzieć, że brytyjski king
size to 225x220.

Ania

3. Data: 2011-01-02 11:20:07

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Jan 2011 09:55:31 +0100, Jacek napisał(a):

> Czy macie może jakieś namiary, gdzie kupić kołdrę i do tego poszewki o
> długości dłuższej niż standardowe 200 cm dla jednej osoby?
> Np. 150x220 cm

Mission impossible. Na zamówienie.

Przy długości 220cm standardowo dostaniesz tylko 200cm szerokości.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

4. Data: 2011-01-02 12:39:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy macie może jakieś namiary, gdzie kupić kołdrę i do tego poszewki o
> długości dłuższej niż standardowe 200 cm dla jednej osoby?

A szersza niż 150 nie moze być?
http://www.google.pl/search?q=200x220&ie=utf-8&oe=ut
f-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-

5. Data: 2011-01-02 16:46:43

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie, bo to dla 16-latka, który sam śpi ;-)
Obecnie ma 150x200, co w praktyce oznacza 189 cm długości kołdry.
Jacek

6. Data: 2011-01-02 17:15:17

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <m...@g...pl> napisał(a):

>No nie, bo to dla 16-latka, który sam śpi ;-)

Pomysl o przyszlosci... :)

7. Data: 2011-01-03 14:26:44

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-02 17:46, Jacek pisze:
> No nie, bo to dla 16-latka, który sam śpi ;-)
> Obecnie ma 150x200, co w praktyce oznacza 189 cm długości kołdry.
> Jacek

http://oferia.pl/usluga/item173855-szycie-kolder-czy
szczenie-pierza
oraz wiele innych punktów, niekiedy taniej jak w sklepie gotowa.

Mlynek do zlewozmywaka dwukomorowego.
mam do sprzedania mnóstwo świetnego AGD :)))
Discount Wholesale Affliction Jeans Armani Jeans Christian Audigier Jeans True Religion Jeans and so on <free shipping paypal payment> (http://www.24hour-buy.c om/ )
Jakiego kleju użyć?
pralko-usztywniacz