Do Hani - "HaNo"

1. Data: 2006-01-03 11:00:08

Temat: Do Hani - "HaNo"
Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Haniu
Twoja poczte mi odbilo , wiec pozwalam sobie tutaj pisac.
mam prosbe niezmienna o przeslanie tego zegara ze slonecznikami.(moja mama sie
uparla - ten i tylko ten :) )
Bede wdzieczna - na jeden z adresow:
o...@p...net.pl
lub
b...@p...pl

Wielkie dzieki
Olga

2. Data: 2006-01-03 11:03:33

Temat: Re: Do Hani - "HaNo"
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Twoja poczte mi odbilo , wiec pozwalam sobie tutaj pisac.
> mam prosbe niezmienna o przeslanie tego zegara ze slonecznikami.(moja mama sie

Moje listy do Hani też wracają, ma pełną skrzynkę:)

Pozdrawiam Iwa

3. Data: 2006-01-03 18:41:09

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie wysłałam wam schemacik z zegarem! Komu jeszcze?
I odkorkowuję skrzyneczkę a w razie czego podaję dodatkowy adresik:
z...@p...fm
Pozdrowienia
Hania
Użytkownik "Iwa" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moje listy do Hani też wracają, ma pełną skrzynkę:)
>
> Pozdrawiam Iwa

przyozdobienie stołu na chrzciny - potrzebuję pomocy
Do Martki5555
[papier] i [masa solna] Walentynki i Wielkanoc
karka na chrzest (xxx)
Schematy Marty Bell