Do <p...@p...onet.pl>

21. Data: 2002-10-30 10:20:52

Temat: Re: Do <p...@p...onet.pl>
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten list przynajmniej nie jest złośliwy. Co to znaczy medycyna jest dla
profesjonalistów? Czy ta grupa dyskusyjna jest szpitalem klinicznym gdzie
wykonuje się skomplikowane operacje? Czy o polityce mają prawo rozmawiać
tylko zawodowi politycy a o muzyce wyłącznie muzycy, którzy już w niej
czegoś dokonali? Na jakiej podstawie twierdzisz, że nie zachowuję daleko
idącej ostrożności, podczas dzielenia się z innymi swoimi spostrzeżeniami z
dziedziny zdrowia? Czy postawa większości lekarzy, którzy chcą, aby medycyna
dla pacjentów była czarną magią jest słuszna? Na jakiej podstawie
przyłączasz się do spisku?

Pozdrawiam, andrzej
Jeżeli nie wiesz co mówisz nie mów wcale ;-).

Użytkownik "suzuki nakai" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> Przylaczam sie do spisku.
> Medycyna jest, wbrew powszechnej w tym kraju opinii, glownie domena
> profesjonalistow. Nie-profesjonalista musi -- powinien -- zachowac daleko
idaca
> ostroznosc zwlaszcza jesli chodzi o udzielanie porad. Nie dotyczy to tylko
> medycyny. Sprobuj <flamenco> napisac na pl.comp.lang.c list typu:
przeczytalem
> Petzolda, udzielam wszelkich porad o programowaniu w API -- reakcja p.s.m.
wyda

22. Data: 2002-10-30 10:22:46

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego bez przerwy kłamiecie?

Ile Ty masz lat? 5?:-)))

>Żadnej z tych dyskusji ja nie wywołałem

Cha cha. Pewnie to nie Ty załozyłes wątek w którym teraz sie znajdujemy?
Masz zaniki pamięci?:-))

> Można łatwo sprawdzić,
> kto wszystkie te awantury wywołał.

No własnie, po co więc się wypierac?:-))))

> Gdybyś adresowała swoje słowa do brata to byś wysłała swój
> post na jego prywatny adres.

Widzę, że jednak jestes z ideą usenetu na bakier. Skoro mój brat zamiescił
post publicznie, to miałam prawo publicznie odnieść się do Jego słow. Na tym
własnie polega wymiana zdan na grupie.

> zamieszczając w nim obraźliwe słowa pod adresem całkowicie nieznanej Ci
> osoby.

Obrażliwe to one byłyby gdyby nie były prawdziwe:-))

>Dlaczego tak zaciekle i solidarnie mnie atakują?

Znowu ta mania przesladowcza?:-)) Jesli kilka osób mówi Ci, ze robisz źle to
zamiast podejrzewać spisek zastanów się nad swoim postępowaniem:-))

> Nie będę z wami prowadził już więcej żadnej dyskusji.

A tak było milutko:-)))

> To jest bardzo
> nierówna walka.

> też mógłbym znaleźć całe rzesze ludzi źle nastawionych do lekarzy i szukać
> nich wsparcia.

Widać jednak, ze niewiele osób przekonałes do swoich racji. Mam nadzieję, ze
jeszcze mniej skorzysta z Twoich "medycznych" porad:-))

> drugiej strony wydaje mi się, że ten zimny prysznic dobrze wam zrobił.

Ty jednak nic nie rozumiesz:-)) Moze to i dobrze:-)))

HaNkA

PS. A z kulturą dalej na bakier, co? :-)))))

23. Data: 2002-10-30 11:25:23

Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Oct 2002 11:20:52 +0100, Andrzej Glowacki wrote:

> Ten list przynajmniej nie jest złośliwy. Co to znaczy medycyna jest dla
> profesjonalistów?

Ta grupa znajduje się w hierarchii SCI. To znaczy, że przynajmniej
teoretycznie należy podchiodzić do problemów w niej rozważanych naukowo.
Zatem można przyjąć, że jest to grupa, na której wypowiadać się (czytaj
odpowiadać na pytania) na tematy naukowe powinni raczej profesjonaliści,
a zatem osoby z wykształceniem medycznym lub pokrewnym.

> Pozdrawiam, andrzej
> Jeżeli nie wiesz co mówisz nie mów wcale ;-).

No właśnie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
"Rozmiary guza są niewielkie, zas położenie parszywe,..."
(dr D. J.)

24. Data: 2002-10-30 13:14:58

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Wyrywanie z kontekstu moich wypowiedzi i ich komentowanie jest oszustwem. A tak
przy okazji, może podałbyś mi jakieś przykłady Twoich naukowych rozważań tutaj.
Jakoś nigdzie ich nie zauważyłem? Przyjmować to sobie można każdą teorię.
Natomiast prawda jest taka, że na tym forum w znakomitej większości poruszane
są nie żadne problemy naukowe, tylko zwykli ludzie pytają się o różne sprawy
związane ze zdrowiem. Jeśli ktoś zaznacza, że prosi o poradę od lekarza, nigdy
się nie odzywam. Jak myślisz, dlaczego ludzie szukają pomocy na różnych grupach
czy forach dyskusyjnych? Czy dlatego, że mają pełne zaufanie do swoim lekarzy
rodzinnych w miejscu swojego zameldowania?
Poza tym ten wątek zaczął się od tego, że to ja postawiłem niewinne pytanie.
Czy tego też tutaj nie wolno? Żadna osoba, z którą prowadziłem tutaj normalną
dyskusję nigdy nie miała najmniejszych uwag w stosunku do mojej obecności na
tym forum. Dlaczego więc wy bezustannie robicie to i w czyim imieniu???
Odpowiem Ci, tylko i wyłącznie w imieniu swoich "niezdrowych" ambicji. Poza
tym, trochę złośliwości trzeba w sobie mieć, aby tak postępować. Nie powiem,
można komuś zwrócić uwagę ale forma, którą stosują tu niektórzy lekarze jest
nie do przyjęcia (czytaj bardzo prostacka). Jeszcze raz apeluję, ludzie, trochę
więcej życzliwości.

Pozdrawiam, andrzej

25. Data: 2002-10-30 13:25:11

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Żadna osoba, z którą prowadziłem tutaj normalną
> dyskusję nigdy nie miała najmniejszych uwag w stosunku do mojej obecności
na
> tym forum.

Nikt nie ma zastrzeżeń do Twojej obecności na forum. Możesz sobie być -
twoje prawo. Zastrzeżenia pojawiają się tylko do Twoich wypowiedzi.
--
Joanna, laik - nie lekarz
http://jduszczynska.republika.pl

26. Data: 2002-10-30 14:14:48

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ach mogę sobie być, wielkie dzięki ;-). Jakoś w tych sporach, poza jednym
wyjątkiem, nigdy nie padały zastrzeżenia, co do moich wypowiedzi podczas
normalnych dyskusji. Generalnie podważano moje prawo do brania udziału w
dyskusjach w ogóle. Obecny wątek zaczął się nawet, po zamieszczeniu tylko
mojego pytania.

Pozdrawiam, andrzej

27. Data: 2002-10-30 14:52:31

Temat: Do Joanny
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedną rzecz chcę wyjaśnić. Otóż swego czasu zarzuciłaś mi, że nie
odesłalem od razu tamtej kobiety do lekarza. Właśnie, że to zrobiłem,
wcześniej niż Ty zaczęłaś kłótnie ze mną na ten temat. Poniżej zamieszczam mój
pierwszy post w tej sprawie. Zaznaczan, że nikt inny nie odpowiedział kobiecie
na jej pytanie.

Re: mocz-baardzo prosze o interpretaqcje wynikow

W przeszukiwarce: http://www.google.com.pl/ wpisz: "ciała ketonowe"

Tylko za dużo się nie przejmuj i idź do lekarza. Wszystkiego dobrego,

Autor: f...@p...onet.pl
Data: 21 października 2002 19:36:12

28. Data: 2002-10-30 15:09:44

Temat: Re: Do Joanny
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> W przeszukiwarce: http://www.google.com.pl/ wpisz: "ciała ketonowe"
>
> Tylko za dużo się nie przejmuj i idź do lekarza. Wszystkiego dobrego,

Być może, ale jak ktoś odpisuje niezgodnie z zasadami netykiety, to po
prostu nie widać, co i gdzie napisał. Może mógłbyś się dostosować i
odpowiadać pod postem.

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

29. Data: 2002-10-30 15:25:15

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Być może, ale jak ktoś odpisuje niezgodnie z zasadami netykiety, to po
> prostu nie widać, co i gdzie napisał. Może mógłbyś się dostosować i
> odpowiadać pod postem.

Dlaczego być może? Poniżej podaję link gdzie można to sprawdzić. Poza tym, w
ogóle nie chodzi tutaj o taki czy inny zwyczaj pisania. Po prostu, to był
osobny, wcześniejszy wątek: http://niusy.onet.pl/niusy.html?
t=watek&group=pl.sci.medycyna&tid=4827726

I znowu się do czegoś nie stosuję... A co do netykiety, to wydaje mi się że
pierwsza i najważniejsza zasada powinna brzmieć: bądź uprzejmy i wyrozumiały w
stosunku do innych.

Pozdrawiam, andrzej

nadciśninie a senność
Jak mam zinterpretowac te wyniki?
odruch wymiotny i znieczulenie ogolne w stomatologii
Laryngolog. Szczecin
Monokleoza (nie wiem czy dobra nazwa)