Do Krysi - mousaka

1. Data: 2001-06-12 11:59:06

Temat: Do Krysi - mousaka
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Późno bo późno, ale bardzo Ci dziękuje za ten przepis. Było super!
Dzieci co prawda trochę gmerały i wyciągały kawałki bakłażanów, ale one już
tak mają, jak coś się choć odrobinę różni od kotleta typu schabowy.
A starym (czyli nam) smakowało baaaardzo.
Teraz się przymierzam do mousaki BEZ mięsa, bo się okrutnie w bakłażanach
rozsmakowałam.
Może to zresztą nie będzie już mousaka ...
Ania K

1. Data: 2001-06-12 12:16:43

Temat: Re: Do Krysi - mousaka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

ciesze sie bardzo, ze smakowalo! Zrob jeszcze baklazany
nadziewane - to juz na pewno nie dla slodkich malenstw (moje tez
zawsze gmeraly i braly pod lupe...) - jarzyny (w hinduskiej
knajpie bylo to jakojdena z przystawek) - byl tan nawet kartofel,
ale tak to byly takie, "co zwykle" (okre mozesz sobie odpuscic!
;)) ) obsmazone/podduszone, zasypac na patelni proszkiem curry,
wymieszac z wnetrzem polowek baklazana posiekanym. Te polowki
posmarowac oliwa, nadziac, wstawic do piekarnika lekko przykryte
folia (tak, jakby jej bylo za malo ;))) ), na koncu odkryc niech
sie zrumienia...

Krysia

a dzieciom daj rybie paluszki :))

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-12 13:02:24

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:4p1cito2ur71gdl2258puebo745gqb1uhk@4ax.com...
> [...]
> posmarowac oliwa, nadziac, wstawic do piekarnika lekko przykryte
> folia (tak, jakby jej bylo za malo ;))) ), na koncu odkryc niech

Brzmi niezle. Mezowi doloze miecha, a sobie same jarzynki.

> Krysia
>
> a dzieciom daj rybie paluszki :))

To by mnie z domu wyrzucily...
Ania

1. Data: 2001-06-12 13:15:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Brzmi niezle. Mezowi doloze miecha, a sobie same jarzynki.

>To by mnie z domu wyrzucily...
>Ania

a dlaczego?? Ubierz ladnie w jakis sos grecjanski albo tez i
serowy i siup!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-14 11:09:55