Do Mongi

1. Data: 2002-05-09 08:40:16

Temat: Do Mongi
Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie jak zwykle i jak wiekszosc osob na grupie chomikuje wszystko co
mnie interesuje czyli cuda szydelkowe. Sciagajac Burda Special Koronki
Szydelkiem pojawil mi sie z AVP komunikat o wirusie.
Skanowalam swoj dysk i nic nie wskazuje abym miala wirusa, bo program uporal
sie z tym. Mozesz zobaczyc czy wszystko jest tam ok, ze strachu ze "popsuje
komputer" przestalam sciagac. Jesli zrobilam alarm niepotrzebnie to bije sie
piersi i bardzo przepraszam :) ale... w tej chwili jestem po 3 godzinach
snu, bo wrocilam z Krakowa. Rannnnnny ponad 8 godzin w pociagu, wczesniej 7
godzin biegalam po Krakowie no i oczywiscie jeszcze wczesniej musialam tam
dojechac tez 8 godzin.

Przepraszam Wszystkich, ze pisze na grupe, ale czy wszystko mam w porzadku z
komputerem bede wiedziec na pewno jak wstanie sprawca mojego wyjazdu czyli
maz :)

Pozdrawiam Joanna

1. Data: 2002-05-09 09:01:37

Temat: Re: Do Mongi
Od: "Maria Stewart" <M...@t...com.au> szukaj wiadomości tego autora

"Aisa" <a...@m...pl> wrote in message news:abdcll$3ke$1@news.onet.pl...
> [...]
> komputerem bede wiedziec na pewno jak wstanie sprawca mojego wyjazdu czyli

Joasiu nie wydaje mi sie ze mam wirusa mam AVP antiwirusowy program. Nie
pokazuje mi ze mam jakies wirusy. Zlapalam juz kilka razy dlatego teraz sie
zabezpieczam. Ale zostawie to Monice zeby sprawdzila Maria

1. Data: 2002-05-09 09:33:58

Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> zabezpieczam. Ale zostawie to Monice zeby sprawdzila Maria

Tak jak pisalam, moze robie niepotrzebnie alarm.
Udalo mi sie zerknac na pierwsza strone (bo przy sciaganiu drugiej czyli 10
pojawil mi sie komunikat i przestalam sciagac) rewelacja i strasznie mi sie
wszystko podoba-jak zwykle zreszta :) Bede czekac na schemaciki z cieknaca
slinka :)

Joanna

1. Data: 2002-05-09 18:04:57

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Aisa" <a...@m...pl> :

> Oczywiscie jak zwykle i jak wiekszosc osob na grupie chomikuje
> wszystko co mnie interesuje czyli cuda szydelkowe. Sciagajac Burda
> Special Koronki Szydelkiem pojawil mi sie z AVP komunikat o wirusie.

Po pierwsze to jeszcze nie slyszalam o wirusach atakujacych pliki jpg
(tzn. atakujacyhc rzecz jasna tak, ale nie gniezdzacych sie w plikach
tego typu) ;) A po drugie to mam caly czas wlaczony program antywirusowy,
ktory monitoruje wszystko na biezaco :)

Pozdrawiam,
Monika

--