Do Towarzysza Krystianaopty !

1. Data: 2006-05-06 18:19:22

Temat: Do Towarzysza Krystianaopty !
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielce Szanowny Towarzyszu.

Dzisiaj przez przypadek dowiedzialem sie, ze Towarzysz nadal tropi spisek
ktory jest skierowany przeciwko jedynej prawidlowej dla czlowieka diecie
niskoweglowodanowej, a ktora to diete podobno odkryl pan dr Jan Kwasniewski MD.

Podobno znowu udalo sie Towarzyszowi trafic na slad osoby ktora podejrzewa
Towarzysz o wszelkie niepowodzenia i porazki na ktore natrafiaja zwolennicy
tego typu diet, w trakcie ich stosowania.

Poniewaz zauwazylem, ze Towarzysz ponownie wszedl na falszywu trop ktory
wyprowadzi niewatpliwie Towarzysza na manowce, a w grupowiczach zasieje
zupelnie bezpodstawnie niezdrowe podejrzenia, spiesze poinformowac Towarzysza,
ze jesli juz poszukuje Towarzysz sladow takich falszywych e-maili, to dobrze
jest zapoznac sie z konstrukcja techniczna informacji ktore towarzysz
zamierza publicznie przedstawiac jako dowod swego oskarzenia.

Podpowiem tylko jedno, ze warto zwracac uwage na tzw. hosting:)))
A nastepnie nauczyc sie takiego drobiazgu jak poszukiwanie miejsce z ktorego
zostala wyslana dana informacja.

Obawiam sie, ze tym razem przez przypadek, udalo sie skompromitowac
Towarzyszowi zupelnie kogos innego, anizeli Towarzysz pierwotnie zakladal:)))

W kazdym razie, z przykroscia musze stwierdzic, ze ponownie Towarzysz wyszedl
na pospolitego glaba, ktory zainteresowany jest jedynie sianiem ordynarnych
intryg oraz bezpodstawnym oczernianiem niewinnych ludzi.

Moze czas sie zaczac wreszcie leczyc z paranoii ktora dokonuje u Towarzysza
zatrwazajace postepy?

Jeff

2. Data: 2006-05-06 21:27:39

Temat: z kaftanika cie uwolnili??????????
Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-05-06 21:53:24

Temat: Re: Do Towarzysza Krystianaopty !
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> intryg oraz bezpodstawnym oczernianiem niewinnych ludzi.
>
> Moze czas sie zaczac wreszcie leczyc z paranoii ktora dokonuje u Towarzysza

Masz frajdę, co? Nareszcie nauczyłaś się korzystać z adresu serwera Tomka,
dzięki czemu nagłówek twoich postów nareszcie nie pokazuje adresu twojego
prowidera z Kanady. Byyyystra dziewczynka... ;)

Ale odzywając się jako Teresa rąbnęłaś się deczko przez ten swój trefny adres:
annajack @ op.pl , który zupełnie przez przypadek zauważyłam w czytniku OE,
a jest on niewidoczny przez bramkę www. na forum Tomka T.

Na dodatek, droga Tereso ;> , pod twoim postem pojawił się twój podpis: anna 8)
po co ci tyle imion? Masz może rozdwojenie jaźni? Jakiś niedosyt własnego
nazewnictwa? Możesz to jakoś wytłumaczyć?

http://www.dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?t=13981

---------
Nagłówek twojego wątku widoczny w OE
---------------------------------------------Cytat:

From: a...@o...pl (Teresa)
Newsgroups: dieta.niskoweglowodanowa
Subject: Rak piersi
Date: Wed, 2 Nov 2005 14:51:45 +0000 (UTC)

[...]Jesli chodzi o odżywianie to zaprzestałam stosować DO. Powodem tego jest
to, że przestałam wierzyć w dobry wpływ tej diety na moje zdrowie. Niestety
nie mam dostepu do optymalnika XII br.
------------------------------------------------Koni
ec cytatu.

Zdziwiłabym się, gdyby Teresa <annajack @op.pl> pisała pozytywnie o DO i gdyby
miała dostęp do "Optymalnika"... O ile się orientuję, przynajmniej na razie
dostępny jest on tylko w kraju... :)

Tak czy inaczej - masz teraz szersze pole do popisu, na stronie Tomka T. możesz
zmieniać nicki nawet codziennie i produkować ofiary DO ile tylko ci czasu
starczy... ;)

Krystyna

4. Data: 2006-05-06 21:54:19

Temat: Re: UFOludki złapałeś??????????
Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ali napisał(a):

[...]

Panie Alojzy,

:Nie lękaj się w obliczu "zydokomuny".
:Bądź odważny i prawy,|by przypodobać się Danikenowi.
:Mów zawsze prawdę.|Nawet, gdybyś miał to weglowodanami przypłacić.
:Ochraniaj Adeptow Diety i nie czyń niemądrowści.
:Oto twoja przysięga.
:A to, żebyś ją zapamiętał (bah!).
:Powstań, Optymalny i Moherowy Berecie!

5. Data: 2006-05-06 21:56:00

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

---------
> Nagłówek twojego wątku widoczny w OE
> ---------------------------------------------Cytat:

> From: a...@o...pl (Teresa)
> Newsgroups: dieta.niskoweglowodanowa
> Subject: Rak piersi
> Date: Wed, 2 Nov 2005 14:51:45 +0000 (UTC)

Sadzac po tym jak cytujesz, masz blade pojecie co te wszystkie
robaczki oznaczaja... ;-)

6. Data: 2006-05-07 00:23:01

Temat: Re: z kaftanika cie uwolnili??????????
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ali <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

Czy chcesz miec odciety dostep do sieci internetowqej za chuliganskie wybryki
i weyzwiska kierowane pod adresem nieznanych ci ludzi ktorzy pisza w sieci
internetowej?

Tylko kilka twoich postow wystarczy abys mial powazne problemu...zwlaszcza, ze
twoje dane persolnalne sa bardzo dokladnie znana.

Jesli nie zprzestanisz ublizac roznym ludziom na grupach internetowych
(bo to nie tylko mnie przeciez ublizasz), to zglosze cie na abus.

W tej chwili jestem zajety, ale w najblizszym czasie o tym pomysle.

Ponadto pewne twoje wypowiedzi moga byc karalne z innego powodu, bo podlegaja
juz pod kodeks karny. Radze wiec sie uspokoic prostaku.

Jeff

7. Data: 2006-05-07 02:37:08

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> zmieniać nicki nawet codziennie i produkować ofiary DO ile tylko ci czasu

Posluchaj no Krystyno T. czy jak tam sie nazywasz.

Ostrzegalem cie juz kilka razy abys zaprzestala pomawiac w sieci internetowej
osoby ktore maja krytyczne zdanie o diecie optymalnej oraz informuja
o tragicznych skutkach stosowania tej niebezpiecznej diety u ludzi ciezko chorych.

Prosilem rowniez kilkukrotnie, abys podala konkretne informacje na temat
rzekomych oszczerstw ktore te osoby sformulowaly pod twoim adresem (tak w
kazdym razie twierdzilas, kiedy sie tu uzalalas do jednej z grupowiczek)

Niestety do chwili obecnej nie doczekalem sie konkretow...

...ale za to widze, ze zaczynasz ponownie z ogromnym entuzjazmem fabrykowac
nowe oszczerstwa, tylko dlatego, ze na tej waszej grupie pan o nicku Are,
zamiescil link do strony internetowej w Wikipedii, gdzie mozna znalezc teksty
o wydzwieku negatywnym na temat diet niskoweglowodanowych.

Teksty i linki zamiescilem m.innymi i ja, Jeff.

Poniewaz te merytoryczne i naukowe teksty sa dla was (czyli fanatykow opty))
bardzo niewygodne, to znowu wymyslilas sobie, ze trzeba pochlapac blockiem na
jakas wyimaginowana przez ciebie Anneklaj (ktora w tej chwili znowy ma w/g
ciebie nick annajack??), tylko dlatego, ze zamierzasz nadal w bezczelny sposob
oszukiwac ludzi chorych !

W takim razie, jesli admin forum na ktorym znalazla sie ta twoja informacja
o tym, ze post byl nadany przez jakas annajack, a ktora to osoba w/g ciebie
jestem ja, Jeff (bo tak MNIE OCZERNIASZ na Wikipedii), to ten admin bedzie
rowniez mial problemy.

Uczciwy admin, zarzadzajacy forum, gdzie omawiane sa sprawy zdrowia nie ma
prawa tolerowac tego typu bezpodstawnych oszczerstw ktore ty tam fabrykujesz,
bowiem osoba ktora bezmyslnie posadzilas o wyslanie zmyslonego postu, moze byc
naprawde chora na nowotwor. Ty robiac jej glupawe zarzuty, narazasz powaznie
chorego czlowieka na powazny stres.

Admin kazdego forum, nie ma zadnego problemu ze zweryfikowaniem adresu z
ktorego zostal wyslany post na grupe, ktora on zarzadza.
Nie ma tez problemu z wykasowaniem podlych, klamliwych lub oszczerczych postow.

A ty, Krystyno T. gdybys byla normalnym i uczciwym czlowiekiem, powinnas byla
sprawdzic dokladne kto nadal post, zanim zamiescilas swoje oskarzenia pod
adresem nie znanej ci osoby, ktora podobno jest ciezko chora na nowotwor.

Ponadto, gdybys choc troszeczke byla zdolna do logicznego myslenia, to
wiedzialabys, ze jesli ktos chce nawet wyslac falszywke, to nigdy nie poda
nicku, ktory moglby go skompromitowac.
Musialby bys chyba ograniczony umyslowo lub wyjatkowo infantylny..

Poza tym zastanow sie glupia kobieto, po kiego diabla ja, Jeff albo ta jakas
Anna, mielibysmy wysylac falszywki na ta wasza grupe, skoro dowodow
prawdziwych o tragicznych skutkach tej waszej diety jest od cholery i troche??

No coz, tylko prokurator moze to towarzystwo uspokoic, bo innego lekarstwa
raczej na was nie ma....tak ze, hmm....nie chcem.....ale bedem w koncu musial
cos z tym zrobic....

Osobisci uwazam, ze ciebie trzeba KONIECZNIE przebadac pod katem psychiatrycznym.

Jeff

8. Data: 2006-05-07 02:45:18

Temat: Male uzupelnienie poprzedniego postu.
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

jestem ja, Jeff (bo tak MNIE OCZERNIASZ na Wikipedii), NIE WYJASNI kto nadal
naprawde post, to ten admin bedzie rowniez mial problemy.

Takie forum powinnos sie zamknac !

Acha, zapamietaj sobie bezczelna oszustko, ze KOMUNY juz nie ma i nie bedziesz
oczernial bezkarnie uczciwych ludzi tylko dlatego, ze chcesz sie pastwic nad
chorymi GOIM i wyciagac od nich na chama forse!

Jeff

9. Data: 2006-05-07 03:15:29

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Are <b...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> :Mów zawsze prawdę.|Nawet, gdybyś miał to weglowodanami przypłacić.
> :Ochraniaj Adeptow Diety i nie czyń niemądrowści.

Panie Are, ten czlowiek jest najprawdopodobniej rzeczywiscie powaznie chory.
Hmmm......Moherowe Berety to na pewno NIE SA.....!!!

Widzi Pan, co znowu ta oszustka nawymyslala kiedy Pan zamiescil tam link
do strony z rzetelnymi informacjami nie tylko naukowymi?
Ci ludzie sa niebezpieczni, bo zeruja na cudzym nieszczesciu.
To najpodlejsza forma oszustwa !
Z tym cos trzeba koniecznie zrobic, bo widze ze to nie sa raczej juz
zarty...to zakrawa na crime of genocide !

Jeff

Mile widziani dietetycy. 10kg+ w 2 miesiace?
Jabłka i inne owoce a kalorie
jak ograniczyc laknienie? czym?
GUARANA - ŚWIETNA NA ODCHUDZANIE
chcialbym zrzucic 8 kg. Prosze o informacje jaka diete zastosowac? Jak sie przygotowac?