Do Wrocławianek

1. Data: 2004-06-01 12:59:46

Temat: Do Wrocławianek
Od: Julka <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję Waszej pomocy w kilku sprawach:
1) hurtownie, gdzie można znaleźć materiały na sukienkę
2) sklepy, gdzie można pooglądać ciekawe sukieneczki do chrztu
3) gdzie można kupić mini-kapelusik dla kilkumiesięcznej damy.

Pozdrowionka dla wszystkich
Julka i Emilka (29.01.2004)

1. Data: 2004-06-01 14:38:49

Temat: Re: Do Wrocławianek
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> 2) sklepy, gdzie można pooglądać ciekawe sukieneczki do chrztu
> 3) gdzie można kupić mini-kapelusik dla kilkumiesięcznej damy.

ODP1 hurtownia to jest miedzy innymi na ul.Robotniczej
2 sukieneczki to obejrzyj w sklepie na placu Legionow ja tam kupowalam dla
corci do chrztu
3 Kapelusik to zrob sama lub szukaj w pasmanteriach np w Hali Targowej

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-06-02 16:11:43

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

dodatki do chrztu na Żabiej
materialy sukienkowe: P.O.W. rohg Kilinskiego i Placu Wolnosci
kapelusiki: Markiza na ulicy Żytniej

tak mowi moja bratowa (Wloclawianka)
czy to prawda nie wiem ale nie mam powodow aby jej nie wierzyc :))))))) a
dodam ze materialy kupuje ladne i kapelusik dla moich dzieci tez niejeden
dostalismy....

pozdrowionka

Ewa (jeszcze Krakow)

1. Data: 2004-06-02 16:13:46

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale wtopa, zle miasto odczytalam..... sorka,
za to jakby ktos z Wloclawka chcial to informacja gotowa, hihihi
sorka jeszcze raz
Ewa (jeszcze Krakow)

[ot] do Krakowianek
[ot] do Krakowianek
{szycie} wykroje dla ciezaroowek
Włóczka bawełna tasiemkowa
[szydelko] poszukuje wzorow na poduszki....