Do garów Stokrotna !!

1. Data: 2014-04-18 16:52:56

Temat: Do garów Stokrotna !!
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

.. ani do tego się zbytnio nie nadajesz. Z roboty wylali, pyskowałam coś o głupocie
tych co w szkole mieli lepsze oceny z Fizyki , i takie tam..
Trudno, może podyskutujemy o metodach gotowania wody na Herbatę?! Tak coby nie
przypalić..

2. Data: 2014-04-18 21:01:32

Temat: Re: Do garów Stokrotna !!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Apr 2014 07:52:56 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
tych co w szkole mieli lepsze oceny z Fizyki , i takie tam..
> Trudno, może podyskutujemy o metodach gotowania wody na Herbatę?! Tak coby nie

Buc.

3. Data: 2014-04-18 22:32:17

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2014-04-18 22:37:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Apr 2014 13:32:17 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

głupocie tych co w szkole mieli lepsze oceny z Fizyki , i takie tam..

> Pisze się Bęc :))

...wał 3-]

5. Data: 2014-04-18 23:46:45

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 22:37:24 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

głupocie tych co w szkole mieli lepsze oceny z Fizyki , i takie tam..

> ...wał 3-]

Nie łapię. Przetłumacz..

6. Data: 2014-04-19 19:49:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Apr 2014 14:46:45 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

głupocie tych co w szkole mieli lepsze oceny z Fizyki , i takie tam..

> Nie łapię. Przetłumacz..

http://sjp.pl/b%EAcwa%B3
3-)

7. Data: 2014-04-20 13:41:17

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>głupocie tych co w >szkole mieli lepsze oceny z Fizyki , i takie tam..
>Trudno, może podyskutujemy o metodach gotowania wody na Herbatę?! Tak coby
Kultywujesz szowinizm: niby dlaczego kobiety a nie panowie mają pilnować
gara pszed świętami?
A co herbaty: dawno nie pszypaliłam, bo mam czajnik z gwizdkiem.
A co do fizyki: już dawno wiadomo, że dziewczynki lepiej się uczą , mają
lepsze wyniki, i częściej końćzą studia, więc dlaczego w fizyce miały by być
słabsze?
Więcej mają lepsze wyniki mimo szowinistycznego podejścia nauczycieli.

Uważam , że najwyższa pora by zlikwidować wszystkie klasuwki oceniane pszez
belferostwo, i dać pierwszeństwo testo wykonywanym i sprawdzanym pszez
komputer.
Oceny były by obiektywne. Kolejność zadań mogła by być pszypadkowa co
utrudniało by ściąganie, nauczyciele mieli by mniej roboty, i byli bardziej
obiektywnie oceniani.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

8. Data: 2014-04-20 17:37:54

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 13:41:17 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:

> Kultywujesz szowinizm: niby dlaczego kobiety a nie panowie mają pilnować
>
> gara pszed świętami?
>
> A co herbaty: dawno nie pszypaliłam, bo mam czajnik z gwizdkiem.

No właśnie.. Gdyby nie ten gwizdek, to już dawno chałupa z dymem by poszła.

> A co do fizyki: już dawno wiadomo, że dziewczynki lepiej się uczą , mają
>
> lepsze wyniki, i częściej końćzą studia, więc dlaczego w fizyce miały by być
>
> słabsze?

Dziewczynek tutaj od groma:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Nobli%C5%9Bci
_-_fizyka

> Więcej mają lepsze wyniki mimo szowinistycznego podejścia nauczycieli.

Tak, tak.. Już to wykazałaś zarówno w znajomości Fizyki jak i ortografii.

> [...]
>
> Oceny były by obiektywne. Kolejność zadań mogła by być pszypadkowa co
>
> utrudniało by ściąganie, nauczyciele mieli by mniej roboty, i byli bardziej

Japier.... Weź se kobito zimny prysznic.

9. Data: 2014-04-20 21:33:26

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Japier.... Weź se kobito zimny prysznic.

Co ci się w tym niepodoba. Na prawo jazdy tak jest od wielu lat.
Wiem co ci się nie podoba. Że wyszło by szydło z worka, że dziewczyny sę
lepsze.
No i masońskie wpływy były by istotnie usłabione:
trudno by było kierować dziećmi tak by koniecznie wybrały zły kierunek
dalszej nauki.

10. Data: 2014-04-20 22:34:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Apr 2014 13:41:17 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Oceny były by obiektywne. Kolejność zadań mogła by być pszypadkowa co
> utrudniało by ściąganie, nauczyciele mieli by mniej roboty, i byli bardziej
> obiektywnie oceniani.

No i połowa do zwolnienia.

Ślepa polędwica
Stolnica czy blat marmurowy
Re: Jak długo się gotuje jaja pszepiurcze?
Gdzie ciastka Digestive?
Ta baba ma nieźle nawalone pod kopułą...