Do ginekologów - współżyucie seksualne

1. Data: 2002-01-16 20:14:44

Temat: Do ginekologów - współżyucie seksualne
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po dłuższej (lub krótszej przymusowej nieobecności)

Pytanie moje dziasiaj takie oto:
Czy to prawda, jak mówią ginekolodzy (w naszym okręgu) że kobieta, aby się
prawidłowo rozwijać, aby prawidłowo funkcjonować musi często współżyć
seksualnie.

Pewnej osobie z pewnymi problemami, że dlatego pani to miała że pani nie
współżyła.... Czy tak jest?

2. Data: 2002-01-16 21:03:42

Temat: Re: Do ginekologów - współżyucie seksualne
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ROOOOOOOOOOOTFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!

A w ogóle to ile wynosi norma?:-))))))))))))))))))))))))))))))
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

3. Data: 2002-01-16 21:12:35

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

To było do specjalistów a nie do dyletantów
lume

> ROOOOOOOOOOOTFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!

4. Data: 2002-01-16 21:44:47

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lume" <i...@l...prv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> seksualnie.
>
> Pewnej osobie z pewnymi problemami, że dlatego pani to miała że pani nie

Dziwne... jestem niby ginekologiem ale czegos takiego nie slyszalem...
moze jakies pismiennictwo przytoczysz???

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

5. Data: 2002-01-17 04:52:43

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja Ci powiem, że seksuolodzy in gremio za mit uważają stwierdzenie, że
częstotliwość współżycia seksualnego w przypadku obu płci bezpośrednio
wpływa na stan zdrowia kobiet/mężczyzn.
Jak nie wierzysz, to zajrzyj do biblioteki, dział "Medycyna" i poszukaj
książek z dziedziny seksuologii a potem dopiero zadawaj takie śmieszne
pytania.

6. Data: 2002-01-17 04:53:40

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dziwne... jestem niby ginekologiem ale czegos takiego nie slyszalem...
>moze jakies pismiennictwo przytoczysz???
Ktoś sobie mówiąc brzydko "zrobił jaja".:-)))

7. Data: 2002-01-17 04:55:49

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

PS. Może i jestem dyletantem w wielu dziedzinach, ale wiem jedno:
Odpowiada się POD cytatami.

8. Data: 2002-01-17 06:43:41

Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> seksualnie.
>
> Pewnej osobie z pewnymi problemami, że dlatego pani to miała że pani nie

Podobno siakies zwiazki zawarte w spermie wplywaja dodatnio na zdrowie
kobiety, ale nic blizszego powiedziec nie umiem bo nie pamietam, ale
czytalem to w jakiejs ksiazce o tej tematyce (nie erotyk ;) )

Borys

9. Data: 2002-01-17 11:35:07

Temat: Odp: Do ginekologów - współżyucie seksualne
Od: Oleńka <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lume <i...@l...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a24mp3$bso$...@a...webcorp.pl...
> [...]
> Czy to prawda, jak mówią ginekolodzy (w naszym okręgu) że kobieta, aby się
> prawidłowo rozwijać, aby prawidłowo funkcjonować musi często współżyć

Stara teoria Freuda o kobietach - histeryczkach.
Dawno obalona, nieaktualna!
Pozdr.
O.Z.

10. Data: 2002-01-17 11:44:22

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty politycznie nie-poprawny - Ja porządkowo nie-poprawny. Oboje mamy do tego
prawo. Czasem odpowiadam nawet w środku.
A co do seksu więc właśnie o to pytam, czym więcej tym zdrowiej? (Ja jestem
za)

Problem leczenia anginy
Prośba
Neuro-oftalmolog