Do jakiej glebokosci kopie kret ?

1. Data: 2011-05-25 07:52:25

Temat: Do jakiej glebokosci kopie kret ?
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam na googlach ale tam nie ma jednoznaczych informacji.

2. Data: 2011-05-25 08:32:10

Temat: Re: Do jakiej glebokosci kopie kret ?
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> Szukam na googlach ale tam nie ma jednoznaczych informacji.

Tak głęboko, jak głęboko znajduje pożywienie.
Przekopując uprawianą przez Ciebie ziemię sprawdź
jak głęboka (gruba) jest warstwa uprawna.
Pod tą warstwą zalega glina lub piach.
Jeśli warstwa orna ma grubość 30 cm,
to kret nie potrzeby kopać głębiej.
Chyba, że z ważnego powodu musi się przekopać
do sąsiada, ale to raczej nie powinno być zmartwieniem.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

3. Data: 2011-05-25 11:51:11

Od: d...@d...dp.pl szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 May 2011, Neko wrote:

> Szukam na googlach ale tam nie ma jednoznaczych informacji.

Chyba wiem co masz w planach:-))
na pewno nie przechodzą głębiej niż 70 cm.
Mam na tej głębokości ogrodzony namiot foliowy i kretów tam nie ma.

D.P.

4. Data: 2011-06-03 11:04:29

Od: "gucio" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@d...dp.pl> napisał w wiadomości
pl...

Chyba wiem co masz w planach:-))
na pewno nie przechodzą głębiej niż 70 cm.
Mam na tej głębokości ogrodzony namiot foliowy i kretów tam nie ma.

D.P.

a nie łatwiej byłoby Ci zastosować specjalną siatkę przeciw kretom? Na
zdjęciu widać wystaje jej trochę. Ok. 30 cm pod glebą zawinięta na końcach.
Kretów w folii też nie mam :)
http://imageshack.us/photo/my-images/220/pomidory.jp
g/

p.s. listki się skręciły bo trochę za gorąco było. dzisiaj emulsją pochlapię
trochę folię

5. Data: 2017-05-22 00:50:57

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dghjjjgfbcsseyioplkjggdsa,cn

Re: Krzew z jadalnymi owocami ale zacienione stanowisko
Późne tulipany
Re: Patron grupy na 2011
Re: Patron grupy na 2011
Tango po bronowaniu czy nie?