Do przyjaciul za Odra

1. Data: 2002-06-09 06:57:49

Temat: Do przyjaciul za Odra
Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Polsce od pewnego czasu modne stalo sie picie piwa z sokiem, grenadyna
i roznymi dosladzaczami. Czy w krainie Piwa tez tak jest ?
pozdr.Alex

1. Data: 2002-06-09 08:04:40

Temat: Re: Do przyjaciul za Odra
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> W Polsce od pewnego czasu modne stalo sie picie piwa z sokiem, grenadyna
> i roznymi dosladzaczami. Czy w krainie Piwa tez tak jest ?
> pozdr.Alex

nie i jeszcze raz nie. Są oczywiście wyjątki. Np. piwo o nazwie Berliner
Weisse pije się (prawie) wyłącznie z sokiem i to czerwonym (malinowym) lub
zielonym (Waldmeister, jak to po polsku, nie wiem), bo na sucho smakuje jak
niezbyt dojrzała woda spod ogórków. Ale to raczej wyjątek. Gdzieniegdzie
(na dzikim wschodzie, Turyngia i okolice) pija się piwo z winem musującym.
Jeszcze za NRDowa sprzedawano tam Rotkäppchen Sekt + Radeberger. Np. Asti
Spumante jest dla mnie strawne jedynie po wymieszaniu 50/50 z Jeverem czy
innym piwem z dużą zawartością chmielu. Ale to w ostateczności, Asti
Spumante może nie być ;-)

Waldek

1. Data: 2002-06-09 11:03:07

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> nie i jeszcze raz nie.

I bardzo dobrze :-)
A np. moja dziewczyna jak juz piwo pije (baaaardzo rzadko) to pol na pol
z Fanta

Zreszta to sie tylko latem pije.
Tutaj info po angielsku i fotki:
http://www.germanbeerguide.co.uk/berliner.htm

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-06-09 14:18:43

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lukasz Madeksza <m...@g...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...de...

> I bardzo dobrze :-)
> A np. moja dziewczyna jak juz piwo pije (baaaardzo rzadko) to pol na
> [...]

Dzieki ciekawe, tylko szkoda że od pol roku aktualizacji wiekszosc nie
ma
pozdr.Alex
Pytam bo wpadłem na trop zaprawy korzennej co i na zimno i na cieplo
pasuje.

1. Data: 2002-06-09 16:45:02

Od: Art Plazewski. <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander K?osiewicz" <s...@w...pl> wrote:

>W Polsce od pewnego czasu modne stalo sie picie piwa z sokiem, grenadyna
>i roznymi dosladzaczami. Czy w krainie Piwa tez tak jest ?
>pozdr.Alex

Co masz na mysli piszac "od pewnego czasu"?
Piwo z sokiem malinowym pamietam odkad koszule w zebach
nosilem...teraz tez czasami nosze ale to inna historia...;-))))
dziadek sobie zawsze jedno z malinowym strzelal...sasiad tez...(lata
60-70)
na Marszalkowskiej na przeciwko redakcji Zycia byl bar, nazwy juz nie
pamietam,(lata 80) gdzie dawali pelne z malinowym...
;-))))

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-06-09 18:28:47

Od: "Liliana Cichocka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Art Plazewski. <Art[Gruby]@icbleu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@4...com..
.
> [...]
> na Marszalkowskiej na przeciwko redakcji Zycia byl bar, nazwy juz nie
> pamietam,(lata 80) gdzie dawali pelne z malinowym...

Mam na mysli powszechnosc tego zjawiska, kiedys to byly wyjatki, a dzis
soki leja sie litrami
pozdr.Alex

1. Data: 2002-06-10 02:55:19

Od: Art Plazewski. <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Liliana Cichocka" <m...@w...pl> wrote:

>Mam na mysli powszechnosc tego zjawiska, kiedys to byly wyjatki, a dzis
>soki leja sie litrami
>pozdr.Alex

O to co innego..;-)))

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-06-10 07:53:53

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> W Polsce od pewnego czasu modne stalo sie picie piwa z sokiem, grenadyna
> i roznymi dosladzaczami. Czy w krainie Piwa tez tak jest ?
> pozdr.Alex

Nie w moim domu i nie w mojej obecnosci. Sa gotowce z lemoniada, kola i
pewnie z jakims innym swinstwem. Maja nawet nazwy wlasne. Nie podaje, bo nie
znam i pod tym jedynym wzgledem ze mnie "szwab" prawdziwy. Piwo jest piwo a
ciecz do eksperymentow.

Irek kochany

1. Data: 2002-06-10 10:53:59

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na Marszalkowskiej na przeciwko redakcji Zycia byl bar, nazwy juz nie
> pamietam,(lata 80) gdzie dawali pelne z malinowym...
> ;-))))

2 (Dwójka?)
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-10 13:09:35

Od: "Liliana Cichocka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae20f4$ahh$...@s...icm.edu.pl...

> 2 (Dwójka?)
> ;-)
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak

Po drugiej stronie był bar samoobsługowy ;-)
pozdr.Alex

Re: zupełne OT / mecz...
Re: ogorki kiszone-maly problem
delikatesy?