Do szydełkujących...

1. Data: 2003-03-17 20:49:55

Temat: Do szydełkujących...
Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałyście to cudo?
http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=11441995
nie robótkę a pomoc do robótek!!!
Larysa, co nie wierzy w takie cuda !!!!

1. Data: 2003-03-17 21:32:19

Temat: Re: Do szydełkujących...
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hmmm... to by wybitnie skracało przyjemność szydełkowania... nie widzi mi
się:)) Zosia

1. Data: 2003-03-18 06:29:09

Temat: Odp: Do szydełkujących...
Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyznam się szczerze, że bardzo mnie to coś zaciekawiło. Tyle że to nie
byłyby już robótki ręczne, ale może zrobienie np. firanek nie trwało by już
tak długo.
Czy któraś z Was może widziała to cos na własne oczy? Co to warte?
Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2003-03-18 10:11:08

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy któraś z Was może widziała to cos na własne oczy? Co to warte?
> Pozdrawiam
Ja widziałam, nawet używałam. Tylko, że to nie jest automat do roboty na
szydełku, ale ruska maszyna dziewiarska. Prosta w konstrukcji jak budowa
cepa. W obsłudze też, ale firanek robić nie umie. Ma za to inne zalety.
konstrukcja gniotsa nie łamiotsa, czyli trudno ją zepsuć i jest serwis
raczej zbyteczny. Toleruje nawet dość grubą wełnę, np. taką jak do drutów nr
5. Pozwala ponadto robić rządki o zróżnicowanej wysokości. Np. po lewej
stronie wysokie, a po prawej niskie. Taka robótka "na zakręcie". Dzięki temu
można zrobić kloszową spódnicę bez dodania ani jednego oczka. Trzeba tylko
zacząć od szwu bocznego. Ale ma też kilka wad. Wymaga do pracy wolnego
miejsca o długości 3 razy długość maszyny, regulacja wysokości rządków jest
tak mało precyzyjna, że prawie każda robótka wychodzi leciutko "na
zakręcie".
Gocha

1. Data: 2003-03-18 12:23:23

Od: "Pusia a czasami Beata" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja widziałam, nawet używałam. Tylko, że to nie jest automat do roboty na
> szydełku, ale ruska maszyna dziewiarska.

A do czego można przyrownac otrzymany?Do slupkow,polslupkow czy raczej do
prawy-lewy na drutach?
Pusia

1. Data: 2003-03-21 08:33:32

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia a czasami Beata" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b572ul$krg$1@news.onet.pl...

> A do czego można przyrownac otrzymany?Do slupkow,polslupkow czy raczej do
> prawy-lewy na drutach?
> Pusia

druty oczywiście. No i raczej nie prawy - lewy, a pończosznicy. Jest
możliwość robienia wzorów, ale tylko tych, które mają jedynie jednego
rodzaju oczka czyli tylko prawe (ewentualnie tylko lewe). To jest maszyna
dziewiarska jednoblatowa.
Gocha

PŁYTKI CD ZA GROSZE!!!
kanwa 14-stka.
anna 98-szukam
Pytanie o skroty kolorów zawarte w Haftku
nie na temat- pomocy nie odbieram wiadomości