Do winiarzy

41. Data: 2009-11-09 15:28:17

Temat: Re: Do winiarzy
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, co to ironia?

No coś Ty,zainteresowanie skomplikowaną technologią.
mirzan

42. Data: 2009-11-09 15:52:13

Od: Ap3k <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 09 Nov 2009 16:28:17 +0100
"mirzan" <l...@o...pl> wrote:

> No coś Ty,zainteresowanie skomplikowaną technologią.
> mirzan

slowo "skomplikowana" bylo uzyte ironicznie, majac na celu ukazac blad
rozumowania, ze owoc pigwowca dojrzewa pozno, wiec nie mozna go uzyc do
zelowania konfitur z owocos dojrzewajacych wczesniej.
No ale aby to zrozumiec, trzeba wykazac sie jakims poziomem
inteligencji, wiec w sumie nie dziwi mmnie twoja odpowiedz.

--
PRecz

43. Data: 2009-11-09 16:09:37

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Co to za proces?Suszy się przecież grzyby?

Ha! Może piswze o produkcji suchych win? ;-)
Taki mon_DRY...

44. Data: 2009-11-09 18:21:08

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale aby to zrozumiec, trzeba wykazac sie jakims poziomem
> inteligencji, wiec w sumie nie dziwi mmnie twoja odpowiedz.

Aha! + wesoły emotikon.
mirzan

45. Data: 2009-11-09 18:36:04

Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziadek2" <d...@w...vectranet.pl> napisał

> Czyli podziel 100 na pół. Masz 50 g
> Podziel 50 na pół masz 25 g.
> Podziel 25 na pół masz 12,5 g
> Podziel 12,5 g na pół masz 6,25 g.
> Podziel 6,25 g na pół masz 3,125 g
> Po odjęciu od 3,125 g 1/13 masz 3 g.

Rachunkowo nienaganne.
Ale jak podzielić proszek na dwie równe części? (bez wagi oczywiście)
Chociaż może to i nie takie trudne - ci co porcjują kokę pewnie by potrafili
:)

--
pozdrowionka
barbakan

46. Data: 2009-11-09 20:33:37

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-11-09 19:36:04 +0100, "barbakan" <b...@p...onet.pl> said:

> Użytkownik "dziadek2" <d...@w...vectranet.pl> napisał

> Rachunkowo nienaganne.
> Ale jak podzielić proszek na dwie równe części? (bez wagi oczywiście)

Bylejaka sklecona z czegokolwiek dzwignia równoramienna, czyli w
zasadzie waga szalkowa. I równoważysz masy, na pół.

--
DJ

47. Data: 2009-11-09 20:46:13

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

DJ wrote:

> Dwa razy to rochę mało doświadczenia jak na odradzanie, nie uważasz?

jeżeli planuje robić wino jeszcze przez 75 sezonów, to może mało.

moon

48. Data: 2009-11-09 21:38:08

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <m...@y...com> wrote in message

> jeżeli planuje robić wino jeszcze przez 75 sezonów, to może mało.
>
> moon

Przepraszam - to rzeźbienie w GWnie.

http://www.allegro.pl/item798784738_waga_elektronicz
na_100g_0_01g_f_vat_promocja.html#gallery

Kup i ciesz się. Ja mam problemy "wagowe" z głowy.

49. Data: 2009-11-09 22:13:27

Od: "Maestro" <a...@a...com.eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barbakan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> kupiłem ostatnio pirosiarczyn sodu w opakowaniu 100g i potrzebuje
> odmierzyć 3g. Dokładność wagi kuchennej pozostawia wiele do życzenia i
> zastanawiam się, jak to zrozbić (bez kupowania nowej wagi). Może macie,
> znacie jakieś sposoby?

Weź wysyp te 100g i podziel na pół.
Otrzymasz 50g -> podziel jeszcze raz na pół.
Będzie 25g -> dalej na pół.
i dalej 12,5g -> 6,25 -> 3,15
Podzielisz 5 razy i masz.
Dla naszych celów dokładność będzie wystarczająca.
--
Maestro

50. Data: 2009-11-10 07:10:35

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Nov 2009, DJ wrote:

> On 2009-11-09 10:29:36 +0100, d...@d...abc.com.pl said:
>>
> Dwa razy to rochę mało doświadczenia jak na odradzanie, nie uważasz?

Będac dzieckiem wystarczyło raz dotknąć gorącego czajnika aby się
przekonać, że nie warto.

D.P.

jaki to kwiatek, i co mu dolega?
Gatunki drzew soliterowych