Do zabawy

1. Data: 2001-10-23 07:23:13

Temat: Do zabawy
Od: "Marek Darowski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie.

Botaniczna baza danych o ktorej powstawaniu pisalem baardzo dawno temu jest
na etapie beta-wersji. Czy ktos chcialby sie pobawic?

Pozdrawiam

M.D.

2. Data: 2001-10-23 12:11:58

Temat: Re: Do zabawy
Od: "Henryk Skrok" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Darowski" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich serdecznie.
>
> Botaniczna baza danych o ktorej powstawaniu pisalem baardzo dawno temu
jest
> na etapie beta-wersji. Czy ktos chcialby sie pobawic?

chętnie, do końca tygodnia mam trochę więcej wolnego czasu niż zwykle

haes h...@m...pl

3. Data: 2001-10-23 13:09:47

Od: "Marek Darowski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>chętnie, do końca tygodnia mam trochę więcej wolnego czasu niż zwykle
>
>haes h...@m...pl

Witam
Obawiam sie ze moze byc malo ;). Podaj na priv. adres na ktory mozna wyslac
CD.

M.D.

4. Data: 2001-10-23 13:32:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Darowski <m...@i...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9r360j$2jqq$...@n...ipartners.pl...
> Witam wszystkich serdecznie.
> Botaniczna baza danych o ktorej powstawaniu pisalem baardzo dawno temu
jest
> na etapie beta-wersji. Czy ktos chcialby sie pobawic?
A mógłbyś przypomnieć kiedy to było?
Albo parę słów o tej bazie.
Pozdr. Jerzy

5. Data: 2001-10-23 13:53:16

Od: "Marek Darowski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> napisał(a) w wiadomości:
<9r3r8p$moq$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>A mógłbyś przypomnieć kiedy to było?
>Albo parę słów o tej bazie.
>Pozdr. Jerzy

Pewnie ponad rok temu a moze i dalej. Od kilku osob dostalem maile z
sugestiami co do zalozen. Z wielu skorzystalem, za wszystkie dziekuje. Na
tamtym etapie nie bylem jeszcze gotowy do szerszego wyjscia. A co do bazy to
glowne zalozenia: wysokie restrykcje co do poprawnosci nazw roslin
(lacinskie,synonimy, potoczne w wielu jezykach), glowne obszary to budowa,
wymagania, wystepowanie, zastosowania roslin: w kazdym z tych obszarow mozna
definiowac wlasne typy informacji ktore pragniemy gromadzic, do kazdej cechy
mozna podczepic grafikę, istnieje katalog instytucji (zawiera miedzy innymi
herbaria), katalog autorow nazw botanicznych, cos na ksztalt slownika
botanicznego, katalog pozycji bibliograficznych. Jest mozliwosc prowadzenia
kolekcji roslin ze wszystkimi szykanami stosowanymi w ogrodach botanicznych.

Przepraszam za uproszczenia, ale nie wiem jak to strescic. Chetnie odpowiem
na pytania.

M.D.

6. Data: 2001-10-23 14:25:42

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Marek Darowski napisał(a):

> [...]
> kolekcji roslin ze wszystkimi szykanami stosowanymi w ogrodach botanicznych.

Jestem zainteresowany o ile jest tam choć cień danych o winoroślach! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2001-10-23 21:20:20

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Marek Darowski

Przepraszam za uproszczenia, ale nie wiem jak to strescic. Chetnie odpowiem
na pytania.

M.D.

A czy w tej bazie uwzgledniles moje Parisy.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

8. Data: 2001-10-24 07:03:56

Od: "Marek Darowski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a) w wiadomości: ...

>A czy w tej bazie uwzgledniles moje Parisy.
>Pozdrawiam.
>Boguslaw Radzimierski.

Mam jednego: Paris quadrifolia, ale to chyba nie jest Twoj bo nie wystepuje
na Twoim Index Plantarum :-).
Natomiast dla Janusza wiadomosc jest nieco lepsza, przedstawicieli rodzaju
Vitis znalazlem ponad czterystu, chociaz glownie botanicznych. Jak na razie
nie trafilem na dobra literature rodzaju.

Pozdrawiam
M.D.

9. Data: 2001-10-24 08:37:53

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Marek Darowski napisał(a):

> Mam jednego: Paris quadrifolia, ale to chyba nie jest Twoj bo nie wystepuje
> na Twoim Index Plantarum :-).

Nie ma czegoś u Bogusława? To niemozliwe.....

> Natomiast dla Janusza wiadomosc jest nieco lepsza, przedstawicieli rodzaju
> Vitis znalazlem ponad czterystu, chociaz glownie botanicznych. Jak na razie
> nie trafilem na dobra literature rodzaju.

Bo takiej nie ma! Polskiej na pewno, a obcojęzyczne też kiepskawe.
Jedynie dość stara rosyjska "Encykłapiedia Wiogradarstwa" może byc przydatna
(kiedys to mialem w rękach i przeglšdałem, ale niestety nie mam tego).
Dlatego jestem zainteresowany! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2001-10-24 09:05:01

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

Marek Darowski napisał(a):

> [...]
wystepuje
> na Twoim Index Plantarum :-).

Nie ma czegoś u Bogusława? To niemozliwe.....

Nie mam go bo to chwast:-))
Ale jesli chcesz zobaczyc jak wyglada to zajrzyj do Gorskiego Ogrodu
Botanicznego PAN Zakopane ul.Antalowka 7.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940