Do zjadaczy bobu

1. Data: 2006-07-17 10:11:46

Temat: Do zjadaczy bobu
Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie do zjadaczy bobu, ostatnio kupilam bob z czarnymi niewielkimi
plamkami jak sie okazalo kazda sztuka z taka plamka zawietala ,,miesko"
biale oczywiscie juz nie zywe po ugotowaniu, zastanawiam sie czy to tylko
byla taka partia czy kazda jedna z czarnymi plamkami zawieta tego typu
bonus.

Pozdrawiam
Ewa K

2. Data: 2006-07-17 10:28:50

Temat: Re: Do zjadaczy bobu
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa K." <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zastanawiam sie czy to tylko byla taka partia czy kazda jedna z
> czarnymi plamkami zawieta tego typu bonus.

Szczerze mówiąc w życiu jeszcze nie widziałem robaczywego bobu (a
jestem nałogowiec). Nie wiem, być może mam szczęście albo wzrok słaby,
ale czy to "białe mięsko" to aby nie był kiełek? On jest biały i
trochę podobny do robaka, wyrasta z miąższu tuż pod skórką, w dłużej
leżącym w wilgoci (w foliowym opakowaniu) bobie jest rzeczą normalną.
Podobnie jak i ciemne (nie określiłbym ich czarnymi) plamy, robiące
się chyba od... nie wiem, jak to określić, "zaparzenia"?

J.

3. Data: 2006-07-17 10:42:11

Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, być może mam szczęście albo wzrok słaby,
> ale czy to "białe mięsko" to aby nie był kiełek?
Z pewnoscia to nie byl kielek, mial czarne oczko - poza tym zostal poddany
weryfikacji 3 osob postronnych, ktore wlasnie bardzo sie zdziwily obecnoscia
mieska w bobie.
Zreszta kielek rosnie tylko w jednym okreslonym miejscu a miesko pojawialo
sie dokladnie pod czarna dziurka.

> Podobnie jak i ciemne (nie określiłbym ich czarnymi) plamy, robiące się
> chyba od... nie wiem, jak to określić, "zaparzenia"?
To w zasadzie nie byly duze plamy tylko male nakropienia czarne punkciki.

Pozdrawiam
Ewa K.

4. Data: 2006-07-17 10:47:25

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z pewnoscia to nie byl kielek, mial czarne oczko
[...]
> To w zasadzie nie byly duze plamy tylko male nakropienia czarne
> punkciki.

W takim razie sam nie wiem, albo jakiś zmutowany pożeracz bobu się
pojawił, albo Twój bób został zasiedlony przez zdesperowane brakiem
dotychczasowego żarcia inne robaki :-(

J. (co dziś ma ochotę na bób i teraz będzie musiał każdą fasolkę
oglądać...)

5. Data: 2006-07-17 11:30:37

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dotychczasowego żarcia inne robaki :-(
>
> J. (co dziś ma ochotę na bób i teraz będzie musiał każdą fasolkę

Heh, jak nieżyje i się nierusza, to co to za problem, nie patrzeć
poprostu i tyle, smaku nie zepsuje ;-)

--
bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

6. Data: 2006-07-17 13:50:35

Od: kuba <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):

> J. (co dziś ma ochotę na bób i teraz będzie musiał każdą fasolkę
> oglądać...)

Fasolkę? Bobka chyba:)?

k.

7. Data: 2006-07-17 15:59:38

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kuba wrote:

> Fasolkę? Bobka chyba:)?

Fasolkę! Bobek to u mnie jest jeden i absolutnie nie jest
jadalny, głównie z powodu, że jego futrem by się potem tydzień
pluło ;-)

J.

8. Data: 2006-07-17 16:37:11

Od: "Grzegorz J." <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byla taka partia czy kazda jedna z czarnymi plamkami zawieta tego typu
***
niestety większość tak

Grzegorz J. - Kraków

9. Data: 2006-07-18 09:01:25

Od: "Janusz K." <t...@n...jest.email> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie dokladnie pod czarna dziurka.

> To w zasadzie nie byly duze plamy tylko male nakropienia czarne punkciki.

Mialem taki bob :( Jego mieszkancow zauwazylem przed gotowaniem i po ich
wyeksmitowaniu z bobu ruszaly sie :) tak wiec kielek to nie byl, no chyba,
ze bardzo ruchliwy :)

Pozdr.
Janusz K.

10. Data: 2006-07-18 14:46:10

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obecnoscia mieska w bobie.
> Zreszta kielek rosnie tylko w jednym okreslonym miejscu a miesko pojawialo

Potwierdzam twoje spostrzeżenia.
Dziś udało mi się nabyć podobnie felerną partię bobu - z miesnym nadzieniem.
Poszła do kosza.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

Lodowka LG
Odkurzacze Samsung - prośba o opinie
Zmywarka przecieka
plamy na marmurze
Pralki Beko - potrzebne opinie użyszkodników :)