Do zwolennikow kary smierci

1. Data: 2004-11-10 12:03:58

Temat: Do zwolennikow kary smierci
Od: " Pyzol" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilu bogatych ludzi zostalo na nia skazanych?

Kaska

1. Data: 2004-11-10 12:29:28

Temat: Re: Do zwolennikow kary smierci
Od: "Hexenmeister" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ilu bogatych ludzi zostalo na nia skazanych?

Liczba proporcjonalnie do udziału ludzi bogatych w ciężkich przestępstwach.
Caucescu np. bogaty był. Goście skazani w aferze mięsnej w PRL'u też biedą
nie grzeszyli.

HM

1. Data: 2004-11-10 14:04:01

Od: "Slawek [am-pm]" <s...@t...nic> szukaj wiadomości tego autora

"Hexenmeister" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...] Goście skazani w aferze mięsnej w PRL'u też biedą nie grzeszyli.

Łykasz każde gówno, którym obficie karmił peerelowski aparat
propagandowy? Jeszcze dzisiaj Ci smakuje?

--
Sławek

1. Data: 2004-11-10 14:08:11

Od: "Hexenmeister" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Łykasz każde gówno, którym obficie karmił peerelowski aparat
> propagandowy? Jeszcze dzisiaj Ci smakuje?

No ładnie kolega tu epatuje słownictwem z miejsca pracy.
Jeśli źle napisałem, udowodnij co było złego, jeśli dobrze to dlaczego się
rzucasz?

HM

1. Data: 2004-11-10 14:25:50

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hexenmeister napisał:

> No ładnie kolega tu epatuje słownictwem z miejsca pracy.

Rotfl!
Szukam i szukam tego słownictwa i znaleźć nie mogę ;o)

--
GABi

1. Data: 2004-11-10 14:56:09

Od: "Slawek [am-pm]" <s...@t...nic> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hexenmeister" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> No ładnie kolega tu epatuje słownictwem z miejsca pracy.
> Jeśli źle napisałem, udowodnij co było złego, jeśli dobrze to dlaczego się rzucasz?

Co ja będę się pocił i udowadniał. Przeczytaj sobie książkę, a przynajmniej
chociaż krótkie do niej wprowadzenie:

http://www.poczytaj.pl/?sesja=&akcja=czytaj_wiecej&k
siazka=7639

Albo rzuć okiem na tekst ze strony http://www.gazetaprawna.pl/?numer=1255:

"Sprawiedliwość po 40 latach

Wyrok w sprawie tzw. afery mięsnej z 1965 r. został wydany
z rażącym naruszeniem prawa - stwierdził Sąd Najwyższy.
Na jego podstawie orzeczono karę śmierci wobec Stanisława
Wawrzeckiego. Wyrok został uchylony na skutek kasacji złożonej
przez rzecznika praw obywatelskich. Sąd Najwyższy uznał,
że w sprawie nie powinien być zastosowany tryb doraźny,
a wyrok nie został w pełni uzasadniony."

Teraz idź - i nie grzesz więcej. Bezmyślnością.

Sławek

P.S. Jestem zwolennikiem kary śmierci.

1. Data: 2004-11-10 15:21:43

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <s...@t...nic> napisał w wiadomości

Swoja drogą - ksiazeczka moze byc ciekawa...
Duch

1. Data: 2004-11-10 15:29:46

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Pyzol" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ilu bogatych ludzi zostalo na nia skazanych?

Co sugerujesz?
Ze to niesprawieliwe, bo biedni czesciej sa skazywani?
W kradziezach biedni tez sa pewnie czesciej skazywani (bogaty sie wykupi?),
ale nikt nie proponuje zeby zniesc kary za kradziez.

Akurat bieda nie wydaje sie byc dobrym argumentem.
Duch

1. Data: 2004-11-10 16:20:05

Od: Proximus <p...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-10 13:03, Użytkownik Pyzol napisał:

> Ilu bogatych ludzi zostalo na nia skazanych?

A ilu bogatych zostało skazanych za kradzieże, ilu aferzystów trafiło za
kratki? Ale czy to oznacza, że mamy dopuścić by mordowano nas bezkarnie?
chciałabyś żeby Ci zabili ojca, matkę, dziecko lub męża? Myślisz, że to
sprawiedliwe trzymać bydlaków w celach z TV i innymi luksusami, podczas
gdy wielu ludzi żyje na pograniczu ubóstwa? Upraszczasz sprawę do granic
możliwości. Stwórzmy taki system prawny , w którym każdy będzie równy
wobec prawa.
Oczywiście w razie wątpliwości co do winy osoby oskarżonej nie należy
orzekać tej kary. Ale ostatnio było wiele spraw, gdzie bandyci z zimną
krwią zabijali. Nie pozwólmy, żeby oni byli górą. Eliminujmy zagrożenie...

--
Proximus

1. Data: 2004-11-10 16:29:58

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Proximus" <p...@S...pl> napisał
w wiadomości news:cmtfb6$r0a$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Oczywiście w razie wątpliwości co do winy osoby oskarżonej nie należy
> orzekać tej kary.
^^
Chcesz powiedzieć, że wysokość kary powinna zależeć od
stopnia pewności sądu co do winy oskarżonego?

Amnesiak

Zachowanie asertywne.
Czego i dlaczego sie boje
Link dla bluzgacza