Dobra!

41. Data: 2007-12-04 23:33:43

Temat: Re: Dobra!NOC (was: Dobra!)
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Dec 2007 00:28:27 +0100, Nagash napisał(a):

Może założy tego bloga...
To mu się będę złośliwie wpisywać ;-P

--
XL śpiąca, z krzesła spadająca

42. Data: 2007-12-04 23:37:22

Temat: Re: Dobra!
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> [..........]

> To jeszcze ja :)
> Sky czy masz może jakiegoś własnego bloga ?

A co? Uważasz że cieszyłby się powodzeniem?
Eeee...raczej [na pewno] nie...ale, aleeeee: ;)
myślę o tym. Mam już nawet pewną koncepcję...;P
Jak się uzbiera 100 zdeklarowanych chętnych
do czytania to zacznę...[piszcie na priva ;)]
Ale czy google i usenet nie są wystarczające
do śledzenia lub brania udziału w moich
"wygłupach" [czyt. "popisach"]? ;)
Przynajmniej nie sugeruję się
ilością czytelników, a jedynie
inspiruję odwagą -to o tobie
[lub "miernotą" -to o innych]
moich drogich adwersarzy ;)))

Na razie zapraszam na zaprzyjaźnione:
www.humanspiritsociety.republika.pl
i inne linkowane tamże...
choćby najbliższą mi nazwą
www.niebianska.republika.pl

43. Data: 2007-12-04 23:38:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ...tylko po-ozorach....
> :-PPPPPPP
>
> Nie bydź taka nadęta, bo nie będziesz wzięta //pod uwagę ;-)

To ONA?!?
Znowu wy?
;)

44. Data: 2007-12-04 23:44:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się napraszam???
> A kto polazł na kuchnię i w jakim celu? Hę?
> Mogę sobie iść - znowu będziesz płakał, że się wszyscy (bo nudno tu z Tobą
> samym) wynieśli :-)

Tylko nie mów ze to MOJA wina! ;P
Co ja mogę za to że nie są usatys
fakcjonowani kiedy ich ktoś przyć
miewa swoim niebiańskim blaskiem?

A wystarczyłoby się zachowywać jakby
nigdy nic i pisać posty i dyskutować
po swojemu i otym co się chce, nawet
czasem się uśmiechając ze skajowych
insynuacji...ale nie! Woleli uciec!
;P

Chyba będę musiał założyć tego bloga
:,(

> A FM - co to?

"filtracja mentalna" ;P

45. Data: 2007-12-04 23:45:26

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Dec 2007 00:44:25 +0100, Sky napisał(a):

> Chyba będę musiał założyć tego bloga
> :,(

Tylko link zostaw, żeby Bluzgacz mógł Cię znaleźć ;-P

Spać idę... po schodach, skoro już sobie ten idiota tu (i na kuchni) tipsy
na mnie połamał. Teraz już jestem łagodna :-)
Dobranoc.

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka

46. Data: 2007-12-04 23:47:48

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Dec 2007 00:47:55 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> Pansravista jest mentalnym idiota, chory na paranoje i inne zaburzenia a do
> tego ma poglady kretyna, ktory reaguje na slowa prostakow z LPR.
> Wrzodak ze swoimi tepymi pogladami jest jego ulubiencem.
> Sky to usenetowe scierwo - tak jak i ta dwojka, jest bezrobotny tak jak
> ikselka, nie ma zycia prywatnego, poza spuszczaniem sie podczas odpisywania
> tym dwom trollom. Olej go, to typ z tych: jak nie trzasniesz to sie nie
> zamknie i nonstop pierdoli od rzeczy, udajac ze sie na czyms zna.
> Cala trojka to tepe cipy, 2/3 bez wyksztalcenia, dwulicowi hipokryci,

Bądź cicho - nawet na hotel cię nie stać, wieSZCZU, a co dopiero na
ana-lizę, którą tu uprawiasz.

47. Data: 2007-12-04 23:47:55

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zamknie i nonstop pierdoli od rzeczy, udajac ze sie na czyms zna.
Cala trojka to tepe cipy, 2/3 bez wyksztalcenia, dwulicowi hipokryci,

bluzgacz(at)gmail.com
alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna
http://www.trolling.pl/trolling.htm
Przylacz sie: http://plsocpolityka.blog.onet.pl/

48. Data: 2007-12-04 23:49:27

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Może założy tego bloga...
> To mu się będę złośliwie wpisywać ;-P

No tak tepaku, przeciez ty nie masz w zyciu nic innego do roboty.

49. Data: 2007-12-04 23:50:12

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> He he "łagodna"...a potem się budzisz w nocy a obok mąż ze
> śladami tipsów na...[u wpisz co ci pierwsze przyszło na myśl] ;)

Nie mam tipsów. Nie uznaję tego. To ONE mają...
A dajże mi Ty już spać :-)

50. Data: 2007-12-04 23:52:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

He he "łagodna"...a potem się budzisz w nocy a obok mąż ze
śladami tipsów na...[u wpisz co ci pierwsze przyszło na myśl] ;)

Czy naprawdę muszę...
ZBYTECZNIE...
badanie
SKONCZYL SIE...
czy troll jest w stanie zrozumieć swoje trollowanie? :)