Dobra lodowka do 56cm szerokosci

1. Data: 2006-12-07 21:11:48

Temat: Dobra lodowka do 56cm szerokosci
Od: "Krzysztof Daniel" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)
Czy może mi ktoś doradzić dobrą lodówkę? Byłem w sumie
zdecydowany na Amicę ale jakoś sprzedawcy odradzają.
Jestem ograniczony miejscem i lodówka musi być maksymalnie 56 cm
szeroka. Pozostałe wymagania to:
Wysokość ~160-170 cm
Klasa A
Możliwość otwierania w lewo!
Zamrażalnik na dole.
1 termostat.

Bardzo mile widziane półki ze szkła.

Przeszukałem już sporo i trudno znaleźć coś akceptowalnego. Może
macie jakieś sugestie.

--
serdecznie pozdrawiam
Krzysztof

2. Data: 2006-12-07 21:33:47

Temat: Re: Dobra lodowka do 56cm szerokosci
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Daniel" <k...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Mam takiego Whirlpoola. Przez krzywe ściany nie weszła 60 cm, więc musiałem
poszukać 55 cm.

3. Data: 2006-12-08 09:59:00

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Liebherr ma w ofercie lodówki o szerokości 55 cm. Model CU 2711 Comfort
spełni Twoje wymagania.

Kasia

4. Data: 2006-12-08 15:11:02

Od: "Krzysztof Daniel" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Liebherr ma w ofercie lodówki o szerokości 55 cm. Model CU 2711 Comfort
> spełni Twoje wymagania.

Sprawdziłem ich katalog i niestety 55 mają jedynie 1,3m - a to dla
mnie za mało :(. Co więcej design Liebherr pozostawia wiele do
życzenia ;), z tych samych powodów nie podoba mi się Elektrolux
(Mają jeden model 160/55)

Krzysztof

5. Data: 2006-12-09 10:09:06

Od: "Magda S." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jest Samsung o szer. 56 cm, wysoki (a przynajmniej był rok
temu, jak szukaliśmy).

Magda

6. Data: 2006-12-09 21:20:34

Od: "Krzysztof Daniel" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Magda S. napisał(a):
> I jeszcze jest Samsung o szer. 56 cm, wysoki (a przynajmniej był rok
> temu, jak szukaliśmy).

Ale Samsungi się otwierają tylko w prawo :(

A może się zdecyduje na LG. Kto ma jakieś opinie o LG?

piekarnik - chłodzenie obudowy
odbiór domu
waska garderoba (a raczej wneka) - jak zagospodarowac
Tania pralka ?
Tania pralka ?