Dobre!

1. Data: 2017-05-26 06:35:53

Temat: Dobre!
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Volvo Van Damme Epic Splits Jarosław Kaczyński Parodia Jarek Kaczyński
Parody
https://www.youtube.com/watch?v=PkisoC4cBVU

Krzewicki, ty byś tak potrafił?

2. Data: 2017-05-26 06:50:48

Temat: Re: Dobre!
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 06:35, pinokio pisze:
> Volvo Van Damme Epic Splits Jarosław Kaczyński Parodia Jarek Kaczyński
> Parody
> https://www.youtube.com/watch?v=PkisoC4cBVU
>
> Krzewicki, ty byś tak potrafił?

Niewybredny żart Junckera z Tuska! I to przy Trumpie...
Donald Trump odwiedził dzisiaj Brukselę, gdzie uczestniczy w szczycie
NATO. Prezydent USA spotkał się z urzędnikami Unii Europejskiej -
Jeanem-Claudem Junckerem, przewodniczącym Komisji Europejskiej i
Donaldem Tuskiem, przewodniczącym Rady Europejskiej. Korzystając z
sytuacji, na dowcip, który na pewno nie buduje autorytetu Tuska pozwolił
sobie Juncker.

W trakcie pozowania do oficjalnego zdjęcia Tusk zagadał do Trumpa, że
Unia Europejska ma dwóch prezydentów, na co Trump odpowiedział, że wie o
tym. - O jednego za dużo - dodał Juncker, wskazując na Tuska, czym
wyraźnie wprowadził polityka z Gdańska w zakłopotanie.

http://telewizjarepublika.pl/niewybredny-zart-juncke
ra-z-tuska-i-to-przy-trumpie,49062.html

3. Data: 2017-05-26 06:55:36

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.blastingnews.com/felietony/2017/05/ale-zen
ada-krol-obciachu-chcial-przypodobac-sie-trumpowi-a-
wyszlo-wideo-001726905.html

Spotkanie prezydenta Stanów Zjednoczonych Donalda Trumpa z
przewodniczącym Komisji Europejskiej Jean-Claude Junckerem oraz szefem
Rady Europejskiej Donaldem Tuskiem, zdaniem internautów i komentatorów
politycznych, oscylowało w różne dosyć dziwne sytuacje. Jedną z nich
okazało się być zdjęcie ze znużoną miną Trumpa dyskutującego z Tuskiem,
drugim okazał się być filmik, na którym "Król Europy" próbuje
"zabłysnąć" przed liderem USA swoim niebanalnym poczuciem humoru. Tusk
nawiązując do słynnego nowojorskiego Trump Tower, będącego poprzednią
siedzibą miliardera, rezolutnie wskazał na budynek gmachu, w którym on
sam rezyduje i pełni swoje obowiązki.

"Tusk Tower" - wycedził ostentacyjnie były premier, nie kryjąc zdaniem
wielu wymuszonego, sztucznego uśmieszku. Kluczowa była tutaj reakcja
prezydenta Trumpa zdającego się nie do końca aprobować suchar "cesarza
Europy"...

4. Data: 2017-05-26 07:04:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 maja 2017 06:35:53 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> Volvo Van Damme Epic Splits Jarosław Kaczyński Parodia Jarek Kaczyński
> Parody
> https://www.youtube.com/watch?v=PkisoC4cBVU
>
> Krzewicki, ty byś tak potrafił?

Miałem sporą przerwę w uprawianiu sportu.
Myślę, że raczej nie.

Z tym, że Kaczyński to nie Van Damme i raczej jego metody nie prowadzą
do połączenia zwaśnionych Polaków, a wręcz odwrotnie. Opozycji mu nie
zazdroszczę bo też ciągną w swoją stronę, ale mógłby przynajmniej nie próbować
prowadzić polityki, którą tu nazwę cenzurowaniem przyzwyczajeń. Podejrzewam,
że byłby bardziej popularny, gdyby jednak pozwolił Polsce stać się
przyjaźniejszym miejscem również dla użytkowników / obywateli, którzy
nie kwapią się iść po jego linii. Mankamentem "dobrej zmiany" jest tendencja
do przymusu. Zmiany powinno się tak przeprowadzać, żeby ci, którzy są im
niechętni, a nie są ewidentnymi rozbójnikami, nie zauważyli, żeby zmieniło
się cokolwiek nie po ich myśli, a tylko ci, co są zwolennikami dostrzegli je
i płynące z nich korzyści. Innymi słowy zmiany winny dotyczyć tylko tych,
którzy oczekują zmian. Dlatego uważam, że dorobienie Jarkowi ciała Van Damme'a
ma akurat niewiele sensu, ponieważ raczej wątpię, iż w sposób trwały potrafiłby
to zrobić.

5. Data: 2017-05-26 07:10:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 07:04, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> zazdroszczę bo też ciągną w swoją stronę, ale mógłby przynajmniej nie próbować

A ja dziękuję że mamy takich ludzi jak J.Kaczyński czy Ojciec Rydzyk.
Daje to pewną równowagę na zalew Rzeplińskich, Lisów i dużej części
biskupów.

6. Data: 2017-05-26 07:20:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 maja 2017 07:10:11 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> A ja dziękuję że mamy takich ludzi jak J.Kaczyński czy Ojciec Rydzyk.
> Daje to pewną równowagę na zalew Rzeplińskich, Lisów i dużej części
> biskupów.

Przecież ich działalność prowadzi do ograniczania aktywności i produktywności
najlepiej (state-of-art) wyszkolonych intelektualistów. Cenzurują najbardziej
błyskotliwych specjalistów w imię zachowania wszystkich niezręczności
"chronionych" źle pojętą tradycją. Takie podejście wspomnianych panów takich
jak J. Kaczyński czy ksiądz Rydzyk do tradycji jest po prostu błędne.
Tradycja nie może służyć do usprawiedliwiania toporności czy gamoniowatości
tych, którzy odstają tam gdzieś w tyle za przyjętym standardem w takim stopniu,
aby hamować bieg tych najszybszych sprinterów.

7. Data: 2017-05-26 07:22:45

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 07:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
> aktywności i produktywności
> najlepiej (state-of-art) wyszkolonych intelektualistów.
> błyskotliwych specjalistów
> najszybszych sprinterów.

piszesz o sobie? o tych wyszkolonych intelektualistach?

8. Data: 2017-05-26 07:31:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 maja 2017 07:22:44 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> piszesz o sobie? o tych wyszkolonych intelektualistach?

Ja akurat miałem trudności zarówno w systemie PO-wskim jak i PIS-owskim, więc
w sumie mnie to najmniej dotyczy. Ale dotyczy wszystkiego co lubię i w tym sensie
utrudnia mi pójście za specjalistami, na których się staram wzorować
i których w sporej części lubię, kiedy odsądza się tu od czci i wiary sam
state-of-art. Piszę o ludziach, których osiągnięcia i popularność cenię
i chciałbym pójść w ich ślady, niestety najmniej zdolna część narodu na te
ślady wylała wiadro pomyj.

9. Data: 2017-05-26 07:33:36

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 07:31, Jakub A. Krzewicki pisze:
> i których w sporej części lubię, kiedy odsądza się tu od czci i wiary sam
> state-of-art. Piszę o ludziach, których osiągnięcia i popularność cenię

a konkretnie o kogo ci chodzi, jacy specjaliści?

10. Data: 2017-05-26 07:40:14

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 07:33, pinokio pisze:

> a konkretnie o kogo ci chodzi, jacy specjaliści?
A czy sam Ojciec Rydzyk to nie specjalista? Stworzył imperium medialne
wbrew wrogom. Tyle że Rydzyk do specjalista z zasadami, a Tobie podobają
się specjaliści którzy dla siebie są bogiem?

First We Take Manhattan...
Pani odmawia.
B Y D Ł O
Zdekomunizować Pis