Dobre imię szpicla.

1. Data: 2017-12-21 11:09:21

Temat: Dobre imię szpicla.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.wprost.pl/profil/10406/Lidia-Jasinska.ht
ml

,,Dobre imię szpicla....
W 70 roku BOLEK miał 27 lat...a mój brat Jan Jasiński niespełna 20 lat !!!!
I nikt nie może pleść bzdur, że młody chłopak BOLEK dał się zastraszyć i
dlatego donosił na jeszcze młodszego ...(do mnie BOLEK mówił, że mój brat
Jan Jasiński to jego najlepszy kolega..) kolegę z W-4 !!!!

Jako TW ps. Bolek bez zwłoki przystąpił do pracy agenturalnej. W imiennej
ankiecie na jego temat SB jednoznacznie oceniła jego rolę po Grudniu '70:
,,Jego działalność po zajściach grudniowych miała charakter pozytywny". Był
aktywny. Starał się brać udział we wszystkich ważnych spotkaniach i
naradach, zwłaszcza z udziałem kolegów z byłego komitetu strajkowego.
Potwierdzała to również kontrolująca go agentura. Był bezwzględny wobec
kolegów, na których donosił. Śledził ich, podsłuchiwał, dostarczał bezpiece
ich rękopiśmienne notatki, by mogła porównać charakter pisma z
kolportowanymi ulotkami, a gdy nie znał nazwiska, opisywał w szczegółach
ich sylwetki, zapewniając, że ustali, jak się nazywają.
Na ,,liście Wałęsy" pięć nazwisk odgrywa rolę szczególną: Jerzy Górski,
Henryk Jagielski, Jan Jasiński, Henryk Lenarciak, Kazimierz Szołoch i Józef
Szyler. Stąd próba przybliżenia ich losów, które splotły się ze zdradą
Wałęsy (...) ,,

,,(...)Przecież w 80 roku BOLEK nawet nie był pracownikiem
Stoczni....wówczas "pracował" w Elektromontażu tzn. obijał się...miałam
wówczas praktyki w Elektromontażu i instruktorzy ostrzegali nas przed tym
bandziorem...mieli rację - BOLEK wówczas wespół z SB zamordował 19 letniego
Tadzia Szczepańskiego (tez pracował w Elektromontażu....)...później kolegę
Tadzia - czyli Tadzia Gawrońskiego....BOLEK to naprawdę bydlak, bandzior! -
co było przymiotem jego rodziny z Popowa i rodziny Danuśki(vel Mirki,
której ojciec tez mordował...)... kim są pomioty BOLKA wiadomo...Dla SB
bolek był tylko płatnym szpiclem, wstawiano takich w struktury
robotnicze...ostatecznie jako symbol robotników i SŁUP SB stanął na czele
strajku w Stoczni - mimo, ze nawet nie był już stoczniowcem!
https://cdn-img.pressreader.com/pressdisplay/docserv
er/getimage.aspx?regionKey=S8GLUO7kMG28hJB568EYUw%3d
%3d
,,

,,(...) To mój brat Jan Jasiński był jednym z przywódców 70 roku ...
podpalał tzw. Reichstag ... zakładał "kir" na flagi pierwszomajowe...
ubierał POchodowego LENINA "w żałobę" po grudniu 70 roku!!! a bolek grał w
kolekturze SB!(...)"

,,Z robola do multimilionera tylko w SB!!!
BOLEK typował mojego brata Jana Jasińskiego w kolekturze SB ...dla
uwiarygodnienia TW BOLKA wzywano na komendę... później przesiedział w
luksusie w Arłamowie... podobnie inny robol Frasymiuk był
uwiarygadniany.... Jakim cudem te nieudaczniki dysponują obecnie milionami?
Bolek to zwykły analfabeta ...mędrzec ełuropy rudego szwaba... skończył
szkołę specjalną przyzakładową... BOLEK to SŁUP SB cji, by robotnicy
uważali, że to ich reprezentant - ograniczony chciwy bydlak wykonywał
rozkazy SB cji: Mietka i Cebuli... i Falandysz tłumaczył jego bełkot na
język polski - falandyzując nie tylko prawo ale i wypowiedź niedorozwoja
bandziora..."

,,(...) W marcu tego roku.... "... Kabaret! Wałęsa oferuje Merkel swoją
pomoc: ,,Jestem gotów doradzać niemieckim politykom. Jestem rewolucyjnym
prorokiem"..."(...)"

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite