Dobre śniadanie (na słodko)

1. Data: 2003-02-21 12:24:08

Temat: Re: Dobre śniadanie (na słodko)
Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tzw amerykanskie nalesniki
[ciach przepis]
> podawac ulozone w stos, przekladane kawaleczkami masla, polane
> syropem, najlepiej klonowym a przy boku = plasterki na chrupko
> usmazonego bekonu

smazony bekon do pankejkow z syropem klonowym?!

1. Data: 2003-02-21 13:36:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Feb 2003 10:51:41 +0100, "slonko"
<slonk0[NIESPAMUJ]@wp.pl> wrote:

>Jezzzuuu! Toc tego przepisu to ja od 3 lat szukam, na grupie pytalam, na
>Internecie i nikt mi nie umial odpowiedziec jakie skladniki (a one takie
>proste sa - jak drut). Jezeli jeszcze z tego wyjda amerykanskie nalesniki
>(grubiutkie i puchate) to chyba Cie Krysiu kochana ozloce. Z nieba mi
>spadlas (no tak... pierzasta ;) ).
>
>Magda-Slonko(Wroclaw)

moze byc z nieba ;))
i jeszcze pamietaj - nie zostawiaj niezuzytego ciasta, bo te
proszki a szczegolnie soda przestanie dzialac i wyjda flaki

smacznego

pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-21 13:37:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Feb 2003 11:17:10 +0100, "magia/maggie"
<m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote:

>Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
>wiadomosci news:p4qb5voe299684uc1sp14qq5a8t80a06a5@4ax.com...
>
>Brzmi mniamusnie :)
>A moglabys podac proporcje mniej wiecej, zwlaszcza tego masla ile.
>
>mag.
>(zglodniala)

ja robie bez proporcji...jak jedno jajo (czy ja o mleku
napoisalam?????????? musi byc przecie.....), to plastaka lyzke
masla

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-21 13:37:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

jak najbardziej
pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-21 14:10:07

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak najbardziej
> pierz
> K.T. - starannie opakowana

ja sypie cynamon do szpinaku, ale ty mnie zadziwiasz, Krysia.

1. Data: 2003-02-21 15:08:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Feb 2003 15:10:07 +0100, "zosia"
<z...@m...pl> wrote:

>ja sypie cynamon do szpinaku, ale ty mnie zadziwiasz, Krysia.

to nie moj wynalazek ino hamerykanski. i pewnie kanadyjski, jako
ze ten klon to stamtad przyplunal ;))) u nas mozna dostac bekon
niejako peklowany w miodzie lubo w klonie...

a cynamon i rodzynki to moja Mama dodawala do kurzych watrobek
smazonych. z sola, nie cukrem ;))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-21 16:15:10

Od: "Olka (Ti`Ana)" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Feb 2003 09:18:27 +0100, Waćpanna lub Waćpan Chmiell, w
wiadomości <b34njg$ojn$1@flis.man.torun.pl> zawarł, co następuje:

> dawno nie robilem ale moze czas ;-)) bierzesz bulke paryska standardowo
> kroisz. Rozbijasz jajko, kawałki bulki panierujesz w ww. i na patelnie.
> Po obsmazeniu podajesz z drzemikiem (np. ananasowym) i kakałkiem,

Błagam... tylko nie kakałko. Tak jak inne zdrobnienia można przeżyć, to to
jest obrzydliwe... Napój nazywa się kakao. I na dodatek jest to
nieodmienne.
--
Pozdrawiam, Olka (Ti`Ana) + gościnnie zapalenie oskrzeli
"Jestem chory, dziki wariat!" [T.Love]

1. Data: 2003-02-21 19:04:53

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

>ja sypie cynamon do szpinaku, ale ty mnie zadziwiasz, Krysia.

A ja po ciezkim pijanstwie jeszcze steak do tego dodaje...na
sniadanie...
;-)

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-02-24 10:48:27

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Olka (Ti`Ana) " wrote:

> omlety z konfiturą wiśniową... mmmm...
> 2 żółtka/2łyżki mąki/2 łyżki mleka + piana z dwóch białek
> usmażyć, posmarować, jeść najlepiej palcami ;)

No i zrobiłam dzis na sniadanie,
co prawda z 1 jajka (ostatnie jakie znalazłam w lodówce) i z dżemem
porzeczkowym ( bo cos ostatnio porzeczki za mną chodzą) - i.......... dawno
ni ejadłam czegos tak dobrego i sycącego na śniadanie :))
Dzięki za pomysł Olu :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-24 11:19:17

Od: "Chmiell" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Błagam... tylko nie kakałko. Tak jak inne zdrobnienia można przeżyć, to to
> jest obrzydliwe... Napój nazywa się kakao. I na dodatek jest to
> nieodmienne.
> --
Tak jest - zanotowane i nie bedzie uzywane w zdrobnialej formie :-))

Pozdrawiam,
Chmiell

Krewetki!!!!
cześć - wzdycham sobie