Dobrosąsiedzkie stosunki...

1. Data: 2000-05-05 09:03:30

Temat: Dobrosąsiedzkie stosunki...
Od: "aMiraK" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

...miedzy roślinami oczywiscie.
Ciekawa jestem jakie macie doswiadczenia w tym względzie?
Co rośnie dobrze w okolicy czego?
Ja na razie przekonuję się ,że perz wszędzie rośnie świetnie , niezależnie
od towarzystwa :-)
a chciałabym wiedzieć cos więcej na ten temat.
Czy możecie mi podpowiedzieć co posadzić pod drzew(k)ami owocowymi?
Trawa raczej nie, zresztą to ponoć złe sąsiedztwo. Wyczytałam, że najlepsze
są czosnek, chrzan i mniszek, ale jakoś mi się nie komponują w tym miejscu
:-)))

Mira :-)

2. Data: 2000-05-05 11:19:41

Temat: Re: Dobrosąsiedzkie stosunki...
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aMiraK napisał(a) w wiadomości: ...
>...miedzy roślinami oczywiscie.
>Ciekawa jestem jakie macie doswiadczenia w tym względzie?
>Co rośnie dobrze w okolicy czego?
W okolicy konopii indyjskich wszystko rosnie rewelacyjnie. One plosza
wszelkie robactwo ;-)
Pozdrawiam
Grzegorz

3. Data: 2000-05-30 18:28:04

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
najlepsze
> są czosnek, chrzan i mniszek, ale jakoś mi się nie komponują w tym miejscu

temat jak rzeka a jakoś nie widać chętnych do zabrania głosu! Kiedyś z
Piotrem S. mielismy zacząć cykl pod tytułem "język chwastów" i nic z tego
nie wyszło [jemu]. Szkoda?
pozdr jerz

4. Data: 2000-05-31 12:52:06

Temat: Odp: Dobrosąsiedzkie stosunki...
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8h1175$266$...@s...icm.edu.pl...

> temat jak rzeka a jakoś nie widać chętnych do zabrania głosu! Kiedyś z
> Piotrem S. mielismy zacząć cykl pod tytułem "język chwastów" i nic z tego
> nie wyszło [jemu]. Szkoda?

To dołożę, że znów przeczytałam w jakimś mądrym ogrodniczym czasopiśmie, że
na ślimaki dobra jest gnojówka z posiekanej macierzanki, pokrzyw itd,
podobno nie znoszą zapachu. Te ślimaki, które właśnie wyjmowałam (najedzone)
z tymianku, wyglądały na (jeszcze) zasowolone z życia. Kiedyś, kierując się
tego typu poradami, uprawiałam współrzędnie czosnek i róże (ochrona przed
chorobami grzybowymi?). Przestałam, nie widzę żadnej różnicy.

Literatura natomiast podaje, że sąsiedztwo hyzopu i winorośli wzmaga
owocowanie tej ostatniej. Ale to może raczej Janusz niech się wypowie.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2000-06-07 20:51:52

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>temat jak rzeka a jakoś nie widać chętnych do zabrania głosu! Kiedyś z
>Piotrem S. mielismy zacząć cykl pod tytułem "język chwastów" i nic z tego
>nie wyszło [jemu]. Szkoda?

Nie wzywaj, proszę, imienia mojego na daremno.
Nic takiego nie miało miejsca (z mojej strony), a co tam miałeś zaczynać, to
nie moja sprawa.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

6. Data: 2000-06-07 22:50:26

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wzywaj, proszę, imienia mojego na daremno.
dlaczego? jesteś BOGIEM?

> Nic takiego nie miało miejsca (z mojej strony), a co tam miałeś zaczynać,
> nie moja sprawa.
skleroza? troche za wcześnie!
Pozdrowienia jerz

szukam odpowiedzi...