Dobry dermatolog lub gabinet kosmetyczny w Krakowie.

1. Data: 2007-05-02 16:26:01

Temat: Dobry dermatolog lub gabinet kosmetyczny w Krakowie.
Od: "Ola" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam do Was wielką prośbę. Poszukuję jakieś dobrego dermatologa, kosmetyka w
Krakowie. Proszę o jakieś namiary na niego. Mam problemy z cerą; jak nie
trądzik, to przesuszona skóra, czasami jakieś zaczerwienienia itp. Mam 20
lat, więc miałam nadzieję, że te problemy będą się jakoś uspokajać, a tu
jest wręcz przeciwnie. Z góry dziękuję, za pomoc.

Pozdrawiam

OlaGabinet