Dobry dermatolog w Szczecinie....

1. Data: 2004-01-18 17:41:11

Temat: Dobry dermatolog w Szczecinie....
Od: "Terrestrat" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby polecić adres dobrego dermatologa w Szczecinie... Mam
genetyczne predyspozycje do lysienia i chcialbym udac sie na konsultacje aby
jemu zapobiegac.....

2. Data: 2004-01-18 17:45:59

Temat: Odp: Dobry dermatolog w Szczecinie....
Od: "Terrestrat" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam że mam 16 lat i chciałbym żeby lekarz orientował się w poradach dla
osób w moim wieku......

Użytkownik Terrestrat <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bueglr$e4r$...@n...news.tpi.pl...

3. Data: 2004-01-18 21:59:47

Temat: Re: Dobry dermatolog w Szczecinie....
Od: "i." <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem ze Szczecina i wprawdzie może to nie to samo,
ale ja przez 6 lat doświadczeń leczenia u córki alergii,
która moim zdaniem nie została wyleczona,
zastrzyki jedynie łagodziły skutki,
tylko okres dojrzewania chyba ją "prawie wyleczył".
Teraz ma 16 lat i daliśmy sobie spokój z dermatologami,
doszedłem do wniosku, że leczenie chorób tego typu jest bardzo trudne
i aktualna medycyna reprezentowana przez lekarzy z którymi mieliśmy kontakt
jest na poziomie szarlataneri, jak trafią to dobrze ja nie trafią też
bulisz,

swoją drogą super by było jeśli lekarzowi płaciło by się dopiero po
wyleczeniu.
tak jak mechanikowi za naprawę samochodu,
działa - płacę
nie działa - nie płacę
co z tego że się gość przez 6 lat starał jak mu nie wyszło,

a 2-ga sprawa dziś usłyszałem, że rząd myśli o kasach fiskalnych dla
lekarzy,
taryfiarze się cieszą i są za :)

pzdr
iaszczomp

4. Data: 2004-01-20 09:14:42

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moge polecić dr. Turek(matke i córke), przyjmowały w Medikusie w piątki
8.00-10.00, ale mogło coś sie zmienić. Obie znały skuteczne leki, także
naturalne(to ważne w czasach chemii) i skuteczne, ale nie wiem czy na to.

paznokcie i wlosy - fakt czy mity?
metody wczesnego wykrywanie raka
test
[pochwa] Co to może być?