Dobry i tani sklep z AGD

1. Data: 2006-08-30 10:55:41

Temat: Dobry i tani sklep z AGD
Od: "any" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Czy kojarzy ktoś dobry sklep AGD w 3mieście (najlepiej Gdynia) oferujący
ceny konkurencyjne w porówaniu z electromarketami ?

2. Data: 2006-08-30 12:39:16

Temat: Re: Dobry i tani sklep z AGD
Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

any wrote:

> Czy kojarzy ktoś dobry sklep AGD w 3mieście (najlepiej Gdynia) oferujący
> ceny konkurencyjne w porówaniu z electromarketami ?

Na Żabiance, koło głównego deptaka, z końca bliżej morza.
http://agdpromocja.pl/
Uwaga bo jest http://promocjaagd.pl/ niedaleko, ale to nie to :)

Karol

3. Data: 2006-08-30 20:37:59

Od: "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol S" <k...@z...pl> napisał w wiadomości

> Na Żabiance, koło głównego deptaka, z końca bliżej morza.
> http://agdpromocja.pl/
> Uwaga bo jest http://promocjaagd.pl/ niedaleko, ale to nie to :)

Potwierdzam, ceny doskonałe, i obsługa również.
Raff
PS. Usuń box z adresu.

4. Data: 2006-08-31 07:52:45

Od: "Al-Mir" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Żabiance, koło głównego deptaka, z końca bliżej morza.
> http://agdpromocja.pl/

No co do cen to bym sie kłócił , ja kupiłem ostatnio w promocji zmywarke
Boscha SRV45T03 za 1700 , a teraz kupuje druga juz poza promocja dla
rodzicow Siemensa SF64M350 za 1800 zł - spytajcie sie w tym sklepie ile by
chcieli za te modele . sadze ze z 300 wiecej

Ale ja nie jestem z 3-miasta :(

wrzuc sobie do www.ceneo.pl i tam poszukaj sprzetu , sklepy wysylaja firmami
kurierskimi za maks 60 zl , a gwarancja i tak jest producenta a nie sklepu .

pozdrawiam

Mirek

Electrolux EWT 1216
piekarnik/opiekacz