Dodatni HBS - czy da sie wyleczyc?

1. Data: 2001-08-31 16:16:34

Temat: Dodatni HBS - czy da sie wyleczyc?
Od: "markop" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od kilku lat jestem zdrowym nosicielem wirusa WZW typu B. W zwiazku z
tym mam pytanie: czy da sie jakos usunac tego "nieproszonego goscia" z
organizmu, czy tez jestem na niego skazany do konca zycia :-(? Jesli
nie da sie go usunac, to jak z nim zyc, czego przestrzegac, moze
jakies badania? Prosze o odpowiedz.
--
Pozdrawiam.
markop

2. Data: 2001-08-31 18:13:29

Temat: Re: Dodatni HBS - czy da sie wyleczyc?
Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

markop <m...@p...pl> wrote in message news:9modkd$ld2$1@news.tpi.pl...
> [...]
> organizmu, czy tez jestem na niego skazany do konca zycia :-(? Jesli
> nie da sie go usunac, to jak z nim zyc, czego przestrzegac, moze

Hmm... moj wujek i ciocia to maja. Zarazili sie w laboratorium, przy
pobieraniu krwi. Ciocia zwalczyla, wujek ma dalej, choc juz nie dokucza
codziennie.
Ogolnie to oboje narzekaja czasem na watrobe. Ale nie o to chodzi. Chodzi o
to, ze - mimo iz ciocia zwalczyla, to i tak narzeka bardziej. Wujek - jest
nosicielem nadal - ale mniej mu dokucza - wnioskuje, ze mniejsze
spustoszenia zostalo spowodowane przez wirusa.
Czyli nie ma to jakby wiekszego znaczenia, czy wirus nadal jest. Juz i tak -
co zlego zrobil, to zrobil :-(, nie powinien chyba wiecej sie uczynniac...

studencie AM w Lodzi
czym leczyć zapalenie pęcherza
Zelazo
laparoskopia a przepuklina