Dojdzie?

1. Data: 2001-04-25 09:30:04

Temat: Dojdzie?
Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie za smiecie ale codziennie sprawdzam czy moje listy dochodza na
forum i czy ja je nastepnie "widze"
Provider trwierdzi ze wszystko jest "OK" ja nie wiem...
Czy ktos moglby mi potwierdzic publikacje tego listu?
Dziekuje
Paul

1. Data: 2001-04-25 09:44:48

Temat: Re: Dojdzie?
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

My widzimy.

Jader

p.s. Do pewnie bez sensu, ale może masz ustawiony filtr na swoje posty.

1. Data: 2001-04-25 09:45:49

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
Doszedl :)
pozdry. Magda

1. Data: 2001-04-25 10:05:39

Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

> p.s. Do pewnie bez sensu, ale może masz ustawiony filtr na swoje posty.

Sprawdzilem, nie mam zadnego filtru, ale skoro tym razem i ja "widze" wiec
moze ta ciuciubabka skonczyla sie nareszcie?
--
Amicalement
Paul Urstein

1. Data: 2001-04-25 11:23:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Apr 2001 11:30:04 +0200, "Paul"

> [...]
>forum i czy ja je nastepnie "widze"
>Provider trwierdzi ze wszystko jest "OK" ja nie wiem...
>Czy ktos moglby mi potwierdzic publikacje tego listu?

doszedl. Z niewiadomych powodow moje tez czasem nie dochodza. A
juz zupelna czarna dziura byla, kiedy na innej grupie wyslalam
pytanie, wazne, przyszlo cale mnostwo odpowiedzi a ja... ani
siebie ani innych W OGOLE nie widzialam! Musialam latac na
www.deja.com (teraz "zjedzone" przez Google), raz kolo razu i do
ludzi prywatnie odpowiadac. dziwne jakies

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-25 12:12:00

Temat: Doszlo!Dziekuje