Dokisic kiszone

1. Data: 2001-09-17 19:30:15

Temat: Dokisic kiszone
Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Kupila Ania ogorki kiszone w sloiku, firmy "Barnibus". Otwarla, zlapala
i zrecznie wrzucila do paszczy...... i zawyla bolesnie. Nawet nie
malosolny..... tylko lekko kwasnawy. Soczek w miare dobry ale ogorki :
groza !!!!!!
Pytanie do grupy:
Mozna to jakos dokisic??!! Ogorki po otwarciu pasteryzowanego sloika?
W Paryzu toto kosztuje ok 14 zlp za kilo, zazwyczaj sa calkiem w
miare....Nie moge robic kiszonych we wlasnej piwnicy, bo nie mozna
dostac surowcow podstawowych (ogorki jeden= 50-60 cm, nikt tego nie moze
ukisic w sloiku).....

Zdegustowana
Ania (siostra Ewy)

1. Data: 2001-09-17 20:18:18

Temat: Re: Dokisic kiszone
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i zrecznie wrzucila do paszczy...... i zawyla bolesnie. Nawet nie
> malosolny..... tylko lekko kwasnawy. Soczek w miare dobry ale ogorki :
I to z PL pochodzi? Powinien byc ukiszony.

> Pytanie do grupy:
> Mozna to jakos dokisic??!! Ogorki po otwarciu pasteryzowanego sloika?
Hmmm... spróbuj potrzymac dzien lub dwa otwarte, najwyzej wyrzucisz.

> [...]
> miare....Nie moge robic kiszonych we wlasnej piwnicy, bo nie mozna
> dostac surowcow podstawowych (ogorki jeden= 50-60 cm, nikt tego nie moze
UE sie klania, 14 cm minimalny wymiar [kary] ale u ciebie widac wieksze.
O zgrozo... Co nas czeka.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-17 20:22:22

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Aniu, kijem bata nie przebijesz. Wywal je (i jedz kozi ser, wiem, ze masz)

Kochajaca Siostrzyczka
(dobrze ci tak !)

--
Niesz !
3...@n...fr...

1. Data: 2001-09-17 20:41:23

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i zrecznie wrzucila do paszczy...... i zawyla bolesnie. Nawet nie
> malosolny..... tylko lekko kwasnawy. Soczek w miare dobry ale ogorki :

... Barnibus, to jak Lotto, sama wiesz...

caluje Cie serdecznie !

(i dobrze Ci tak, za to ze te ogorki beze mnie...)
--
Niesz !

1. Data: 2001-09-17 22:14:46

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

> I to z PL pochodzi? Powinien byc ukiszony.

Jak najbardziej z PLu. I Jedna jedyna firma ktora to rozprowada. Inne sa
koszerne (w puszkach!!!!!!!!metalowych!!!!!) z Izraela z koprem ale tak
zasolone ze szczeka odpada sama naturalnie. A ten "Bornibus" : zdziera skore,
korzysta z monopolu we Francyji,, i tyle..... Sprobuje zostawic ogorki poza
lodowka w soczku, moze nie zaplesnieja. Wodzie wypije sama. jak bede juz miala
marskosc watroby to bede tego "Barnibusa" do sadu ciagnac.....
ciao
ania (nieszczesna i nieszczesliwa siostra Ewy)

1. Data: 2001-09-17 22:32:23

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania Nieszkowska <n...@n...fr> a écrit dans le message :
3...@n...fr...
> ania (nieszczesna i nieszczesliwa siostra Ewy)

Ania, przestan !

Je t'aime !

--
Niesz !