Dokładnie

1. Data: 2016-06-26 22:17:38

Temat: Dokładnie
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=iPrczcwDvH4&feature=sh
are

2. Data: 2016-06-29 18:11:50

Temat: Re: Dokładnie
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A czy ty pracujesz gdzie chcesz i robisz co chcesz?

3. Data: 2016-06-29 19:27:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
A czy ty pracujesz gdzie chcesz i robisz co chcesz?

Już sie cieszysz antypolska świnio ze wsi?

Jaką cenę zapłaci Polska, jeśli Wielka Brytania faktycznie opuści Unię? 500 mln euro
rocznie - nawet o taką kwotę może wzrosnąć roczna składka naszego kraju - pisze
"Dziennik Gazeta Prawna". Gazeta analizuje cztery scenariusze dla Polski.

Przewidywany koszt łatania dziury w unijnym budżecie wynika z obliczeń "DGP".

http://m.onet.pl/biznes/ue,fy81pk

4. Data: 2016-06-30 17:54:06

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> b...@g...com
> A czy ty pracujesz gdzie chcesz i robisz co chcesz?
>

> Już sie cieszysz antypolska świnio ze wsi?

Na temat proszę. Jak zwykle nie rozumiesz pytanie, a brzmi ono:
czy pracujesz gdzie chcesz i czy spędzasz wakacje gdzie chcesz
dzięki unii? I nie czaruj babel, bo widzimy żeś pajac niezły,
mieszkasz w budzie, siedzisz na bezrobociu i drzesz mordę - więcej
łunji.

5. Data: 2016-07-01 05:42:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> [...]

dzięki unii? I nie czaruj babel, bo widzimy żeś pajac niezły,
mieszkasz w budzie, siedzisz na bezrobociu i drzesz mordę - więcej

Moja rodzina pracowała w Anglii, a Mirek jeździ po całej Europie, z którym mam zamiar
się zabrać, bo tu wraca komunizm, ktory podzieł się władzą z klerem, antypolska
kurwo. Buractwo tak nienawidzi Polski i polaków że tylko ludziom upierdolić by
chciało.

6. Data: 2016-07-03 12:51:28

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Moja rodzina pracowała w Anglii, a Mirek jeździ po całej Europie, z którym mam
zamiar się zabrać

W pytaniu: A czy ty pracujesz gdzie chcesz i robisz co chcesz?
jasno napisałem o kogo chodzi, 3x to samo pytanie, a ty
dalej rzniesz głupa.

Globie kapuściany "TY" nie oznacza Mirka, Ryśka, Grześka
Mariolki ani twojej rodziny.

Prawda jest taka, że sytuacja przeciętnego białorusina
jest lepsza od twojej, bez unii, dopłat sropłat
multikulti i chj wie czego jeszcze.

7. Data: 2016-07-03 14:40:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

Mariolki ani twojej rodziny.

Prawda jest taka, że sytuacja przeciętnego białorusina
jest lepsza od twojej, bez unii, dopłat sropłat

Dalej będziesz rżnął głupa antypolaka kurwo, bo ja nie pisze o sobie tylko polakach
którzy korzystają, jak i kraj który korzysta. Budowałem ci antypolska z kurwo z
buraczkowa autostradę za Unijne, gdzie połowe tej autostrady antypolska kurwo, takie
antypolskie nie wyjebane w mordy buraki jak ty antypolska kurwo ukradły, antypolska
kurwo.

8. Data: 2016-07-03 14:51:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A jeszcze jedno, dlaczego na Białoruś nie wyjechałeś, bo tam jest tak dobrze, sam
trafić nie możesz, dawaj adres za darmo ciebie do raju na Białorusi przetransportuje,
nie ma sprawy , zawlokę cię do twojego raju bo jakoś trafić sam nie możesz.

9. Data: 2016-07-03 14:52:04

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-03 o 12:51, b...@g...com pisze:

> Prawda jest taka, że sytuacja przeciętnego białorusina
> jest lepsza od twojej, bez unii, dopłat sropłat
> multikulti i chj wie czego jeszcze.

To, że ty tęsknisz za Białorusią nie znaczy, że wszyscy mają tak chujowo
jak ty i też tęsknią.
Moja sytuacja jest lepsza z Unią i z multikulti.
I co teraz?

Pozdrawiam
Piotr

10. Data: 2016-07-03 15:22:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]

jak ty i też tęsknią.
Moja sytuacja jest lepsza z Unią i z multikulti.

Ty naprawde tego nie widzisz, no dorobili się ludzie na wyjazdach, domy postawili,
firmy z pomocą unijnych założyli. A to buractwo za to ich tak nienawidzi i chce im tu
Białoruś zrobić, to całe antyunijne gadanie, to zawiść buraka do tych którzy coś
osiągneli, te paroby gdzie pod monopolowym pół dnia stoi znieś nie mogą. To jest
powtórka z zdejmowania butów powstańcą. Całe szczęście, jak czytam, coraz wiecej
ludzi widzi skad bierze się to zło w Polsce, tych antypolskich skurwysynów, ze wsi.

Andrzej Frycz Modrzewski o karze śmierci
Getta
Jak zwalczyć głód na świecie
Ziemia jest piekłem innej planety
Konwencja o zapobieganiu i zwalczaniu przemocy