Domowe sposoby na zgagę

1. Data: 2002-09-05 15:41:34

Temat: Domowe sposoby na zgagę
Od: "Jarek \(dawniej XLord71\)" <j.koziol@(nospam)chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie jakieś domowe sposoby na nadkwaśność.
U lekarza już byłem, lekarstwa brałem, niewiele mi pomogły bo wyszły mi
takie wyniki ph-metrii przełyku, że na klinice jeszcze takich nie mieli
(złych). Chyba została mi tylko operacja, ale zanim się zdecyduję może coś
pomożecie.

pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2002-09-05 19:37:56

Temat: Re: Domowe sposoby na zgagę
Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (złych). Chyba została mi tylko operacja, ale zanim się zdecyduję może coś

Moja Mama w takiej sytuacji zawsze leczy się mlekiem i twierdzi, że dziala
rewelacyjnie, ale nie wiem, czy az tak "domowy" sposob na cos Ci sie
przyda... Mam nadzieje, ze chociaz troche pomoze....
Pozdrawiam,
Livia

3. Data: 2002-09-05 19:40:01

Od: "Ryszard" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Livia" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

| Moja Mama w takiej sytuacji zawsze leczy się mlekiem i twierdzi, że dziala

Mój ojciec stosuje łyżeczkę mąki ziemniaczanej na pół szklanki wody zimnej i
też mówi że pomaga. Obawiam się jednak, że to chwilowe działanie i nie ma
nic wspólnego z leczeniem.

Pozdrawiam
Ryszard

4. Data: 2002-09-05 19:47:12

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mój ojciec sodą oczyszczoną i wodą. podobno nawet na opakowaniu pisze jak
to stosować :)
pozdrawiam
Anka

5. Data: 2002-09-06 08:03:40

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A mój ojciec sodą oczyszczoną i wodą. podobno nawet na opakowaniu pisze
jak
> to stosować :)
> pozdrawiam
> Anka
>
> podobno rewelacyjnym sposobem jest wypicie gestej smietany (nawet chyba
kremowki-ale tego juz nie pamietam)

6. Data: 2002-09-06 09:58:51

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja ssalam migdaly takie normalne migdaly.. tzn najczesciej je rozgryzalam
ale chwile possalam
Pomagalo

7. Data: 2002-09-06 11:00:40

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Żel aluminiowo fosforanowy lub Alugastrin dostępne w aptekach bez recepty.
W moim przypadku dolegliwości ustąpiły. Do tego lekarz wprowadził środki
pobudzające perystaltykę przewodu pokarmowego i jest o.k.
Pozdro.
Pavulon

gdy idzie przeziebienie...
Ból nadgarstka wywołany intensywną pracą przy komputerze (myszka)
Bolerioza - choroba od kleszczy
Jaka dieta najkorzystniejsza dla mozgu ? bylo: "Dieta optymalna dla mozgu"
Korekta wzroku