Domy drewniane-firma z Czech???

1. Data: 2005-01-04 09:32:01

Temat: Domy drewniane-firma z Czech???
Od: "Robert" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Może słyszał ktos o firmie z Czech lub Słowacji robiącej domy z bali
drewnianych. Wiem, ze różnica w cenie wychodzi nawet do 30tyś zł jeśli ktoś
zdecyduje się na taką firmę.

2. Data: 2005-01-04 10:12:08

Temat: Re: Domy drewniane-firma z Czech???
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...] Może słyszał ktos o firmie z Czech lub Słowacji
> robiącej domy z bali drewnianych. [...]

IIRC, jedną knajpę, co ją stawiał człowiek, któremu budowlaniec, który
budował mój dom, też budował dom (ech, cudności, sama podziwiam własną
twórczość :) - no więc tę knajpę w części drewnianej budowali Czesi.
Lokalizacja - Gliwice. Dowiadywać się więcej?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

3. Data: 2005-01-04 10:43:37

Od: "Robert" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:crdq7r$i5o$1@atlantis.news.tpi.pl...

knajpę w części drewnianej budowali Czesi.
Lokalizacja - Gliwice. Dowiadywać się więcej?

Pewnie.Będę wdzięczny

4. Data: 2005-01-05 10:58:38

Od: Kuba <r...@n...mielonki.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert wrote:
> [...]
> wiadomości news:crdq7r$i5o$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> knajpę w części drewnianej budowali Czesi.
> Lokalizacja - Gliwice. Dowiadywać się więcej?

Ja tez prosze o info.

pozdrawaim,
Qbk

5. Data: 2005-01-05 11:50:06

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Pewnie.[...]

Ech, przepraszam. Rozmawiałam z wykonawcą, wykonawca nie ma namiarów,
namiary ma tylko inwestor, z inwestorem nie mogę się skontaktować, chała
:( Będę próbowała jakoś się dowiedzieć, ale niestety bez gwarancji
powodzenia, a na razie przepraszam za wyskoczenie jak Filip z konopi.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

Jaki producent mebli produkuje meble do nowocześnie urządzonych pokoji ???
Meble z kartongipsu.
mikrozarysownia (?) na plycie ceramicznej
mango - pomocnik kuchenny
Sklep www.wysylka.pl