Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.

1. Data: 2019-04-15 08:48:39

Temat: Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

From: Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
Subject: Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa
VAT-owskiego.
To: prokuratura Krajowa <b...@p...gov.pl>
Date: Sun, 14 Apr 2019 23:33:35 +0200

W kwietniu 2018 r. podpisałem z T-mobile umowę na zakup tableta Lenovo
Tab4 10. Zakupu tego dokonałem w pakiecie wraz z usługami
telekomunikacyjnymi na telefon oraz internet. Całkowita kwota
miesięcznych opłat wyglądała zadowalająco więc początkowo nie zwróciłem
uwagi na poszczególne składniki tejże Umowy. Po bliższej analizie Umowy
okazało się, że za tablet zapłaciłem 2257 zł przy jego cenie rynkowej
ok. 600 zł a więc blisko 4-krotną jego wartość rynkową w tym podatek
VAT, który również został zawyżony. O ile mi wiadomo sprzedawca
otrzymuje zwrot podatku VAT, a ponieważ jest to produkt importowany więc
może zwrot VAT-u wytransferować z Polski. Dla skompensowania mi straty
poniesionej przy zakupie tabletu po zawyżonej cenie obniżono mi ceny
usług telekomunikacyjnych, które wprawdzie są również obciążone
podatkiem VAT, który musi być jednak skonsumowany w Polsce. Zwrot
dokonany sprzedawcy z tytułu VAT przy zawyżone cenie towaru oraz przy
zaniżonej wartości usług telekomunikacyjnych to uderzenie po kieszeni
również mnie jako podatnika, czyli wyłudzenie ode mnie pieniędzy przez
T-mobile. Dlatego uważam, że zostalłem po dwakroć oszukany przez
T-mobile co przy dużej popularności marki T-mobile w Polsce wskazuje na
znacznie zawyżone sumy wypłacone tej firmie przez Skarb Państwa z tytułu
zwrotu VAT-u. Nie jestem przypadkiem odosobnionym oszustwa w ,,białych
rękawiczkach" dokonanego w glorii i majestacie prawa obowiązującego w
naszym kraju.

Ponadto od ubiegłego miesiąca naliczane mi są oplaty za LG K-10, który
otrzymałem jako gratis za podpisanie z T-mobile umowy obowiązującej do
roku 2021.

Całość przedstawiłem również na mojej stronie internetowej pod adresem:
http://leotar.pl/year_2018/vat-owski-przekr-t-t-mobi
le..html

Tam też znajdują się linki do moich umów z T-mobile. Niezależnie od tego
materiały te dołączam do niniejszego doniesienia jako pliki w formacie .pdf.

--
Z poważaniem
Władysław Tarnawski

LeoTar Gnostyk