Dość niszczenia cywilizacji!

21. Data: 2016-12-03 20:46:36

Temat: Re: Dość niszczenia cywilizacji!
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-03 o 19:04, LeoTar pisze:

> Brak któregokolwiek z rodziców to w efekcie brak możliwości
> doświadczalnego poznania przez dziecko relacji kobieta-mężczyzna.

A przed chwilą właśnie pisałem, że Leo potrafi swoje pedofilskie
skłonności przedstawić w sposób subtelny...

Fajnie się czyta dyskusje fundamentalisty religijnego ze zboczeńcem :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2016-12-04 14:31:59

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.12.2016 o 19:04, LeoTar pisze:
> Podświadomie bał się związać z duchowo i fizycznie z którąkolwiek z
> kobiet a satysfakcję sprawiała mu zapewne psychiczna manipulacja nimi,
> którą to czynność opanował do perfekcji.

Znasz Jego podświadomość? "Posiadanie" kobiety dla posiadania to żadna
filozofia. Wybór Wojtyły był inny i świadczy o Jego dojrzałości.
A jak wygląda u Ciebie: żona nie dała, więc wziąłeś kochankę i masz
pretensje do żony.

23. Data: 2016-12-04 15:45:11

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> [...]
> filozofia. Wybór Wojtyły był inny i świadczy o Jego dojrzałości.
> A jak wygląda u Ciebie: żona nie dała, więc wziąłeś kochankę i masz

On zaplanował sobie stać się świętym, ja takich planów nie mam. ;-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

24. Data: 2016-12-04 21:16:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <l...@l...net> wrote:

> On zaplanował sobie stać się świętym, ja takich planów nie mam. ;-)

A mógłbyś? - oto jest pytanie.

--
XL

25. Data: 2016-12-04 22:02:08

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A mógłbyś? - oto jest pytanie.

A po co? Nie jest mi to do czegokolwiek potrzebne. ;-)

26. Data: 2016-12-04 22:03:01

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2016 o 22:02, LeoTar pisze:

> A po co? Nie jest mi to do czegokolwiek potrzebne. ;-)

Po śmierci Niebo też niepotrzebne? Skromnie zadowolisz się piekłem?

27. Data: 2016-12-04 22:06:03

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A mógłbyś? - oto jest pytanie.

Ale po co? Nie jest mi to do czegokolwiek potrzebne.

28. Data: 2016-12-04 22:11:16

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Po śmierci Niebo też niepotrzebne? Skromnie zadowolisz się piekłem?

Piekło przeżyłem tutaj, w świecie materii i myślę sobie, że gorzej już
nie będzie. Spokój, taki jak mam teraz w zupełności mi wystarczy. :-)

29. Data: 2016-12-04 22:12:08

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik pinokio napisał:
> Cywilizacja jest niszczona od 500 lat odkąd wystąpił Luter

Chodzi ci o tego Lutra?
https://youtu.be/KuENQCsKKs0

30. Data: 2016-12-04 22:25:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2016 o 22:12, v...@g...com pisze:

> Chodzi ci o tego Lutra?
> https://youtu.be/KuENQCsKKs0

Propagandowy filmik

W stanie wojennym siedziałem na dołku w Krośnie.
Putin i Spółka
Bojkotuję Facebook.
Nie kupię biletu od Jandy...
"Tango" Mrożka