Dosiana trawa i upierdliwe gołębie

1. Data: 2010-04-30 05:13:13

Temat: Dosiana trawa i upierdliwe gołębie
Od: Siwy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jaki macie sposób na gołębie, które notorycznie wydziobują wszystkie
nasiona trawy. Próbuję zagęścić trawę na podwórku, ale zanim zdąży
wykiełkować, zostaje zjedzona przez chmary gołębi.

Proszę o jakiś skuteczny i niedrogi sposób/patent :-)

--
Serdeczności,
Siwy

2. Data: 2010-04-30 05:51:14

Temat: Re: Dosiana trawa i upierdliwe gołębie
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykiełkować, zostaje zjedzona przez chmary gołębi.
>
> Proszę o jakiś skuteczny i niedrogi sposób/patent :-)

Rosół?
mirzan

3. Data: 2010-04-30 07:19:46

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Siwy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

Nakryj białą agrowłókniną dociśnij na obrzezach kamieniami.
Zdejmiesz po skiełkowaniu.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

4. Data: 2010-04-30 17:56:55

Od: Siwy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-04-2010 o 09:19:46 skryba ogorodowy <z...@o...pl> napisał(a):

> Nakryj bia?? agrow?óknin? doci?nij na obrzezach kamieniami.
> Zdejmiesz po skie?kowaniu.
>
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

Wielkie dzięki - właśnie o tego typu rozwiązanie mi chodziło. ;-)

--
Serdeczności,
Siwy

5. Data: 2010-05-03 09:05:31

Od: "Onna" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Siwy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

Z tego co wiem to zasianą trawę trzeba lekko ziemią przysypać.

Onna

Jaka jest trwałość kosiarki?
Dzika łąka - co na perz ?
Zamienniki środków na opryski